12.10.12

Evde Spor: 10 Dakikalık Hızlı Yağ Yakıcı Egzersiz Videosu

yükleniyor...

Kilo vermek ve zayıflamak için evde yapılacak bir egzersiz programı mı arıyorsunuz? Size hızlı bir şekilde yağlarınızı yakmanızı sağlayacak bir program:



Bütün vücudunuzu çalıştıracak, Andrea Orbeck' in Victoria Secret mankenlerini çalıştırdığı bir egzersiz programı. Sizin de evinizde bir odada rahatlıkla yapabileceğiniz egzersizler. Haftada 3 gün yapmayı başarırsanız, hatta daha çok olursa daha hızlı görürsünüz farkı, inceldiğinizi ve sıkılaştığınızı göreceğiniz bir program. Kilo vermek, yağ yakmak, sıkılaşmak için hep birlikte yapalım, ne dersiniz?

                          Yağ Yakıcı 10 Dakikalık Egzersiz Videosu

                            




yükleniyor...

173 yorum:

  1. çok sağ olun yararı oldumu bilmiyorum tek yani ilk yapışım doğrusunu söylesem 10dk spordan çok umudum yok tabi bunu hep yaparsak olur ama ilk yaptım bu gün yararı olmuşmudur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düzenli yapılınca kesinlikle faydası olur merak etmeyin ;)

      Sil
    2. 10 dakika da olsa etkili oluyor kesinlikle, ama vaktiniz varsa alıştıktan sonra daha uzun süreli olan videoları da deneyin derim ;) Yararını düzenli yaptıkça göreceksiniz. Teşekkürler.

      Sil
    3. Buna benzeyen daha uzun süreli olan videolarınız da var mı ?

      Sil
    4. 10 dk spor deyıp geçme. ben yaptım gercekten hareketsız kalanlar için çok iyi. bi anda tüm vucudun agrıyo ama alışıyosn =)) tşkler video içinn

      Sil
    5. Yorum için çok teşekkürler Ayşegül, kesinlikle haklısın;)

      Sil
    6. Doktorla bile 5 dk spor yapmamıma razı mesela her yemekten yarım saat sonra 10 dk bunu yaparsan faydalı yine ;)

      Sil
    7. ben berna doğum kilolarımı atmaya çalısıyorum suan 77 kiloyum ideal kilom 65. 3 gündür bu sporu üst üste yapıyorum ne kadarda kilo verebilirim hergün yaparsam ayda kaç kilo veririm

      Sil
  2. ben başlangıç seviyesi dediğiniz yüksek yoğunlukta kardiyo egzersizlerini yapıyorum 3 haftadır,ancak daha bölgesel ve hızlı yağ yakıcı bir şeylere ihtiyacım var o kadar çok video var ki seçemedim doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel. 3 hafta iyi bir süre fayda gördünüz mü?

      Bu arada, bölgesel derken hangi bölge için arıyorsunuz? Karın bölgesi içinse mesela aşağıdaki videoyu tavsiye edebilirim:

      http://fitkizlar.blogspot.com/2012/11/evde-spor-30-dakikalk-kardiyo-calsmas.html

      Sil
  3. bununla ayda yaklaşık kaç kilo veriebiliriz ?

    YanıtlaSil
  4. Kişiye göre, metabolizmaya göre kilo verme süreleri değişir ama her gün 10 dakika bu video ile spor yaparsanız, yeme düzeniniz aynı kalsa dahi ayda 2-3 kilo verebilirsiniz, yediklerinize de dikkat ederek bu rakamı artırabilirsiniz. Sadece 10 dakikalık bir video olduğu için, her gün yapmanızı tavsiye ederim ve daha hızlı sonuç almak için zamanla da daha uzun videolara geçebilirsiniz . İyi sporlar;)

    YanıtlaSil
  5. gunde 2 kere yapsak , 1 haftada etkısı olurmu?

    YanıtlaSil
  6. merhabalar,bir hafta biraz kısa bir süre ama en azından metabolizmanızı hızlandırır. 2-3 haftada etkisini görürsünüz. yorumlarınızı bekliyorum. iyi sporlar ;)

    YanıtlaSil
  7. ben 29 yaşındayım 5 yaşında bi kızım 7 aylık bir oğlum var 85 kiloyum hergün evde düzenli spor yapmayı kafama takmış durumdayım doğumlarımda kilo aldım hangi videodan başlamalıyım lütfen acil yardıma ihtiyacım var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, bu video 10 dakika olduğu için başlangıç için uygun olabilir. Daha hafif ve resimli bir egzersiz isterseniz:
      http://fitkizlar.blogspot.de/2012/10/ileri-seviye-kardiyo-calsmas-yaglarnz.html
      Dans etmeyi seviyorsanız zumba tecih edebilirsiniz:
      http://fitkizlar.blogspot.de/2012/10/zumba-eglenirken-zayflamak-isteyenler.html
      İsterseniz başka da tavsiye edebilirim. Teşekkürler. İyi sporlar;)

      Sil
  8. acaba bu videoyu günde 2 kere yapsak 20 dakika birdde günün hangi saati yapsak daha çok faydasını görürüz.

    YanıtlaSil
  9. Merhaba acaba bu videodaki hareketler kaç kalori yakıyor ? ben hergün düzenli yapıyorumda. Bu arada kalça ve karın sıkılaştırıcı kısa videolarınız varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, her gün düzenli yapıyorsanız süper, etkisini çok çabuk görürsünüz. Bu video için, 10 dakika olduğundan metabolizmanıza göre değişmekle birlikte yaklaşık 80-110 arası yakarsınız diyebilirim.

      Karın için:
      http://fitkizlar.blogspot.de/2012/11/evde-spor-30-dakikalk-kardiyo-calsmas.html
      http://fitkizlar.blogspot.de/2012/09/sk-bir-karn-icin-10-dakika.html

      Kalça için:
      http://fitkizlar.blogspot.de/2012/11/evde-spor-kalca-ve-bacaklar-icin.html
      http://fitkizlar.blogspot.de/2012/09/kalca-ve-bacak-sklastrma-egzersizleri.html

      İyi sporlar;)

      Sil
  10. ben 1 haftadır yapıyorum. çok yararını gördüm ama kas oluştuğu bacaklarımda ağrı ve sertleşme var. otururken bile ağrıyor. bu ağrılar normal mi veya geçer mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Maslina, ilk zamanlar ağrı oluşması kesinlikle çok normal. Vücudun alışık olmadığı için, kasları çalıştıran bu tip hareketler ilk başlarda ağrı yapar. Ayrıca egzersizleri düzgün yaptığının da göstergesi :) Düzenli yaptıkça, vücudun alıştıktan sonra ağrıların azalıp, kaybolacak. Devam et derim, iyi sporlar;)

      Sil
    2. nasıl sonuçları oldu mesela kilo verdin mi

      Sil
  11. peki sabahmı akşammı daha iyi olur?

    YanıtlaSil
  12. Uzmanlar eskiden sabah saatlerini tavsiye ederken artık akşam saatlerini tavsiye ediyorlar, kaslar ve vücut daha esnek oluyor. Hafif bir öğünden sonra yapabilirsiniz. Ama daha çok sizin kendinizi enerjik hissettiğiniz bir saat olması gerekir. Önemli olan hangi saatte yaptığınızdan çok düzenli yapmanız. İyi sporlar;)

    YanıtlaSil
  13. merhaba benim kızım 14 yaşında ve bu egzersizi yapmak istiyor acaba olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba İlayda Hanım,
      Eğer herhangi bir sağlık problemi yoksa kızınızın, 10 dakikalık kısa ve faydalı bir egzersiz videosu bu, tavsiye ederim. Kendisini çok zorlamadan hafif bir şekilde başlayabilir ve eğer çok fazla zorlanmazsa düzenli yaparak vücudunun şekillenmesini sağlayabilir.
      Tabii, eğer sağlık problemi varsa doktorunuz danışın lütfen.
      Teşekkürler.

      Sil
  14. ben 1 60 boyundayım ve 60 kiloyum. 2 ay içinde yaklaşık 6 kilo vermek istiyorum.İdeal kilom 50 civarı.Bu 10 dakikalık programı ne kadar sıklıkla uygularsam hedefime ulaşırım.Yada ulaşabilirmiyim.Ne yapmam lazım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, 2 ayda 6 kilo hedefiniz gayet sağlıklı ve ulaşılabilir bir hedef. Beslenmenize dikkat edip bu tip egzersizleri programınıza eklerseniz çok rahat verebilirsiniz fazla kilolarınızı. Haftada en az 3 gün spor yapmanızı tavsiye ederim. Bu videoyu bir seferde iki kez tekrarlayabilirseniz ya da başka bir kardiyo video ya da egzersizi programınıza eklerseniz daha iyi olur. İyi sporlar;)

      Sil
    2. ben bu videoyu ne kadar sıklıkla kaç defa yapmalıyım.aslında 6 kilodan daha fazlada versem fena olmaz.

      Sil
  15. 4 gündür yapıyorum iftardan sonra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim. Çok faydalı bir egzersiz videosu. İyi ramazanlar;)

      Sil
  16. basenede faydası olur mu ki ? basen için ne önerirsiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Faydası olur, basen bölgesine özel başka bir video daha isterseniz:

      http://fitkizlar.blogspot.com/2012/11/evde-spor-kalca-ve-bacaklar-icin.html

      http://fitkizlar.blogspot.com/2013_01_01_archive.html

      Sil
  17. benim bel bölgelmde sorun yok ama bacaklarım ve kollarım çok kalın onları nasıl inceltebilirim kas oluşmasınıda istemiyorum çünkü tshirt giyince çirkin bir görünüm veriyor bana yardımcı olur musunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Bacak ve kolları çalıştıracak egzersizleri yapmanızı tavsiye ederim. Kas oluşmasından korkmayın, sadece sıkılaşır ve güzel bir görünüme ulaşırsınız.

      Kollar için buradaki egzersizlere göz atabilirsiniz:
      http://fitkizlar.blogspot.com/2012/10/10-dakikalk-egersiz-ile-sarkk-kollara.html

      Bacaklar için de bu ve benzeri programları deneyebilirsiniz:

      http://fitkizlar.blogspot.com/2012/11/evde-spor-kalca-ve-bacaklar-icin.html

      İyi sporlar;)

      Sil
  18. ben yaklaşık 2 gündür yapıyorum bu egzerszileri 1. gün günde 3 defa yaptım 2. gün yaparken bacaklarım ve bel bölgemde sızılar hissettim acaba bu bi sorunmudur :??

    birde benim işyerim evime 30 dakika uzaklıkta otobüs yerine yürüyerek gitmeyi tercih ediyorum hem bu nyürüyüşte hemde egzersiz yaparken karın ve bel bölgem ve bacaklarımda terleme oluyo bu işe yaradığı anlamınamı gelir ?

    ve son olarakta siteniz gerekten çok açık ve samimi bir dille hazırlanmış çok beğendim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumunuz için çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim. Biraz geç cevap verdiğim için de özür dilemek isterim, çünkü bir süredir yoğunluktan istediğim vakti ayıramadım bloguma.

      Bacak ve belinizde ağrı hissetmeniz hareketleri güzel yaptığınızı ve etkili olduğunu gösteriyor. Zamanla ağrıların azalacağını görürsünüz. Otobüse yürüyerek gitmeniz kesinlikle çok güzel, hepimizin yapması gereken şey aslında. Sizi tebrik ederim. Spora devam etmeniz ve etkisini kısa sürede görmeniz dileğiyle.

      İyi sporlar;)

      Sil
  19. simitleri eritmek için ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu videonun da etkili olacağına inanıyorum ancak göbek bölgesine özel aşağıdaki videoları da tavsiye ederim.

      http://fitkizlar.blogspot.de/2013/03/evde-spor-gobeginizi-eritmek-belinizi.html

      http://fitkizlar.blogspot.de/2012/11/evde-spor-30-dakikalk-kardiyo-calsmas.html

      İyi sporlar;)

      Sil
  20. bacaklar içinde faydası olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bacaklarınızı çok iyi çalıştıracak bir video, 10 dakikalık videodaki egzersizlerin neredeyse hepsi bacakları çalıştırıyor. Yaparken siz de hissedeceksiniz zaten. Denemenizi tavsiye ederim, sadece 10 dakika;) İyi sporlar;)

      Sil
  21. Merhabalar. benim de biraz kilo problemim var. yalnız ben erkegim, sitenin ismi ve video kafamı karıstırdı, benim icin de uygunmu bu program. 10 dk benim icin ideal bir süre, bunları yapmamı onerır mısınız, yoksa erkekler icin daha yararlı bi egzersiz mi önerirsiniz? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, blog yazmaya başladığımda benimle aynı egzersiz videoları ile spor yapmayı isteyecek bayanlar olabileceği düşüncesiyle başlamıştım, dolayısıyla blog adım fitKızlar:) Ama, paylaştığım egzersizler erkeklerin de yapabileceği egzersizler. Tabii, vücut geliştirme, devasa kol kasları yapma gibi bir hedefiniz yoksa:)
      Kilo vermek istiyorsanız bu video sizin için de faydalı olacaktır. Kısa sürede çok fazla kalori yakabilirsiniz. Denemenizi tavsiye ederim;) İyi sporlar;)

      Sil
  22. ben bugünden başladım calıstıgım ıs yerım ındıgım yere bıraz uzak 25 dk sabah 25 dk ıs donuşu yuruyorum artı bu egzersizleri aksatmadan hergun yapsam 3 haftada kac kılo verebılırım 73 kıloyum ve eskı kılomu ozledımmm 64 tumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, umarım bu bir aydır dediğiniz gibi günde 50 dakika yürüyüşünüze ve egzersizlere devam etmişsinizdir. Yediklerinize de dikkat ederseniz bu egzersiz ve yürüyüşler kilo vermenizi çok hızlandıracaktır. Yine de sağlıklı ve kalıcı bir şekilde vermeniz için haftada 1- 1,5 kilodan fazla vermeyi uzmanlar tavsiye etmiyor. Bu şekilde eski kilonuza ulaşacağınıza eminim. Motivasyonunuzu kaybetmeyin;)

      Sil
  23. ben 1 65 boyunda 87 kiloyum kilolarımdan çok rahatsız olmaya başladım bana bişeyler önermenizi istiyorum kilolarım vicudumun her yeri orantılı yani vücudumun her yerinden vermem gerekiyo yardımci olursanız çok mutlu olurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, vücudunuz orantılıysa tüm vücudu çalıştıran kardiyo egzersiz programlarını tercih edebilirsiniz. Eğer evde egzersiz yapmaktan hoşlanmıyorsanız, yürüyüş ve koşu da güzel bir seçenek olabilir. Ancak öncelikle güzel bir diyet yapmanızı tavsiye edeceğim. Eğer kendiniz bir diyet uygulamakta zorlanıyorsanız diyetisyenden yardım alabilirsiniz. Günlük aldığınız kalori miktarını azaltıp, egzersizlerle de verdiğiniz kalori miktarını arttırdığınızda ideal kilonuza ulaşacaksınız. Motivasyonunuzu kaybetmemek için kendinize kısa süreli hedefler koyun ve kilonuzu haftalık olarak takip edin derim. Egzersiz videosu tercih ederseniz aşağıdakileri de deneyebilirsiniz:

      http://fitkizlar.blogspot.com/2013/06/evde-spor-35-dakikada-400-kalori.html

      30 dakikalık bir egzersiz videosu:
      http://fitkizlar.blogspot.de/2012/11/evde-spor-30-dakikalk-kardiyo-calsmas.html

      İdeal kilonuza ulaşmanız dileğiyle, sağlıklı kalın;)

      Sil
  24. Bu videoya benzer daha uzun süreli videolar varsa paylaşabilir misiniz? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, daha uzun süreli videolar arıyorsanız aşağıdakileri deneyebilirsiniz. 35 dakikalık çok etkili bir kardiyo egzersiz videosu:

      http://fitkizlar.blogspot.com/2013/06/evde-spor-35-dakikada-400-kalori.html

      30 dakikalık bir egzersiz videosu:
      http://fitkizlar.blogspot.de/2012/11/evde-spor-30-dakikalk-kardiyo-calsmas.html

      İyi sporlar;)

      Sil
  25. ben bu egrezsizlere bugün başladım okul açılasıya kadar hergün yapacasğım inşallah bir faydası olur ama bayağı terletiyor ayrıca karnınıza streç film sarmanızı tavsiye ederim sağolun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, haklısınız dediğiniz gibi çok terletiyor:) Bu yüzden de aslında çok kalori harcatıyor ve zayıflatıyor. Yorumunuza geç cevap verdiğim için üzgünüm, umarım bu arada devam etmişsinizdir. Devam ettiyseniz yorumunuzu bekliyorum, etkisi nasıl oldu bizimle paylaşabilirsiniz;) İyi sporlar ve okul hayatınızda başarılar;)

      Sil
  26. merhaba :) ben 1.75 boyundayım ve 65 kiloyum. 15 gün içerisinde 60 kiloya düşmek istiyorum. Sizce günde 2 kez bu egzersizi bir diyet eşliğinde yapsam vücudumda bir değişiklik görüllür mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günde 2 kez bu videoyu yapmanız, diyet eşliğinde sizi kısa sürede amacınıza ulaştıracaktır. Ancak, kilonuz çok aşırı değil ve 2 hafta 5 kilo vermek için yine de biraz kısa olabilir. Elbette, sıkı bir diyetle iki haftada 5 kilo verebilirsiniz ancak sağlığınız açısınıdan daha yavaş vermenizi tavsiye ederim. Bu konuda bir diyetisyene ve ya doktorunuz danışabilirsiniz. Ama, sporunuza devam edin kesinlikle. İyi sporlar;)

      Sil
  27. bu egrezsizler kaç kalori yaktırır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kalori miktarı maalesef videoyu aldığım kaynakta da bulunmamakta ancak 10 dakikaya göre diğer bir çok spor çeşidinden çok fazla kalori harcattığını söyleyebilirim. Siz de yaparken terlemenizden ve harcadığınız efordan anlayacaksınızdır. Denemenizi tavsiye ederim. İyi sporlar;)

      Sil
  28. ilk yaptığımda zorlandım bazı hareketleri yapamadım ama 2-3. yapışımda hareketler kolaylaşmaya başladı çok teşekkür ederim bu videoları yüklediğinize her geçen gün daha zor hareketler yapmaa başlıyorum sağolun :) benim asıl sorum bu egrezsiz kaç kalori yaktırır ve hergün yaptığımız takdirde haftada kaç kilo verebiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok sevindim. Dediğiniz gibi ilk yaptığınızda zor gelmesi hareketlerin ve sonrasında daha kolay gelmesi çok güzel. Hem egzersizlerin etkili olduğunu hem de sizin yaptıkça güçlendiğinizi gösteriyor. Tam kalori miktarını bilemiyorum maalesef, videonun sahibi de açıklamamış. Ancak siz de fark etmişsinizdir 10 dakika gibi kısa bir süreye rağmen çok fazla terletip, çok enerji harcatıyor. Devam etmenizi tavsiye ederim. Yorumlarınızı bekliyorum;)

      Sil
  29. merhaba videoyu ilk defa yapmama rağmen müthiş yoruldum ve terledim umutluyum 1 ay boyunca düzenli yapmaya çalışıcam ve 1 ay sonunda sonuçları yazıcam tekrar buraya teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Seray, beğenmene çok sevindim. Yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum:) İyi sporlar;)

      Sil
  30. Mrb ben 16 yaşındayım göbeğim az da olsa var lakin eritmek istyiorum spor tavsiyeniz varmı acaba göbeğim hiç olmasın istiyorum denedim diyet ama yararı olmadı lakin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, aşağıdaki egzersiz videoları göbek eritmek ve karın sıkılaştırmak için etkili. Denemeni tavsiye ederim. Sonrasında yorumlarını bekliyorum;)

      Kısa olan başlangıç için olabilir, ama süresine göre çok etkili bence:

      http://fitkizlar.blogspot.de/2013/03/evde-spor-gobeginizi-eritmek-belinizi.html

      Bu da 30 dakikalık:
      http://fitkizlar.blogspot.de/2012/11/evde-spor-30-dakikalk-kardiyo-calsmas.html

      İyi sporlar;)

      Sil
  31. Ben 20 yaşında kick boks sporuyla ilgilenen bir bayanım, artık spor için çok fazla vaktim olmadığından evde günde 3kere bu egzersizlerle birlikte 3kerede bu linkteki egzersizleri yapıyorum http://www.fitkizlar.com/2013/03/evde-spor-gobeginizi-eritmek-belinizi.html eğer fazla kilonuz yoksa vücudunuz gayet dinç ve fit kalıyor. ben kendi adıma teşekkür ediyorum site sahibine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için:) Düzenli spor yapabilmeniz çok güzel, evde bunu yapabiliyor olmanıza katkıda bulunabiliyorsam da ne mutlu. İyi sporlar, hep fit kalmanız dileğiyle;)

      Sil
  32. merhaba ben dün başladım tek günde 10 dakikalık vidonuzu uygulyom ve ayrıca diyetsen eşliğinde diyette uyguluyom 10 dk yeterlimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlangıç için yeterli olur. 10 dakika olmasına rağmen süresine göre çok etkili bir egzersiz, ancak sadece bunu yapacaksanız her gün yapmanız daha etkili olur. Eğer yapabiliyorsanız üst üste iki kez yapın aynı videoyu, ya da sonrasında başka bir egzersiz ekleyin. Teşekkürler.

      Sil
  33. Şuan yaptığım diyetle 1 ayda 4 kilo verdim ve hala devam ediyorum vermem gereken 8 kilo daha var bu egzersize yeni başladım ne kadar bacaklarım ağrısada her gün yapmaya çalışıyorum ve etkili olacağını düşünüyorum. Bence harika bi video harika bi sayfa çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzel yorumunuz için:) Süpersiniz! 1 ayda 4 kilo vermek çok sağlıklı, üstelik egzersizle de diyetinizi desteklediğiniz için daha kalıcı olacak ve metabolizmanız hızlanacak. İlk başlarda bacaklarda ağrı olması çok normal, çünkü süresine göre çok etkili bir egzersiz videosu, bacaklarınızdaki farkı hissedeceksiniz ve ağrılara değecek;) İyi sporlar...

      Sil
  34. Boyum 1.75 kilom 64 sizce kilom normal mi ve bu hareketleri iki günde bir yapıyorum 1 ayda 60 kilo olabilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağlık açısından kilonuz kesinlikle normal, görünüm açısından kendinizi daha iyi hissedecekseniz 4-6 kiloya kadar vermenizde sakınca olmaz, hatta daha sağlıklı ve dinç hissedeceksinizdir.

      Beslenmenize de dikkat ediyorsanız eğer bir ayda 4 kilo vermek çok güzel ve sağlıklı bir hedef. Kesinlikler verebilirsiniz, bu tip egzersizler de kilo vermenizi hızlandıracaktır. Eğer yapabilirseniz bu videoya ek olarak programınıza başka kardiyo egzersiz videosu da eklemenizi tavsiye ederim.

      Ama kesinlikle devam edin derim, ideal kilonuza ulaştığınız haberinizi de bekliyorum:) İyi sporlar;)

      Sil
  35. bugün diyetisyene gittim ve 1,5 ayda 5 kilo verdireceğini söyledi daha hızlı bi şekilde daha çok vermek istiyorum çünkü 63 kiloyum boyumda kısa ve günlük 1saat yürüyüşüm var bu hareketleri haftada hergün yapsam o 5 kilo 8-9a çıkar mı sızce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer yürüyüş ve her gün 10 dakikalık egzersizi de eklerseniz, mutlaka verdiğiniz kilo miktarı artacaktır. Diyete ek olarak 3-4 kilo kadar artması hem çok zor, hem de çok sağlıklı değil. Diyetisyeniniz çok sağlıklı bir hedef koymuş size. Çok hızlı verilen kilolar sağlığınızdan da götürür, spor dahi yapsanız yağ yerine kaslarınızdan verebilirsiniz. Diyetisyeninizi dinleyin derim:)

      Ama, diyetinize ek olarak yürüyüş ve egzersizleri hem daha hızlı kilo vermek, hem daha sıkı ve güçlü olmak, hem de sağlıklı olmak için kesinlikle devam edin derim. Çok güzel bir yoldasınız. Devam edin lütfen;) İyi spor ve sağlıklı diyetler;)

      Sil
  36. 1.58 boyundayım kilom 72 :S bi haftadır bu video ile egzersiz yapıorum hem sabah hemde akşam. Gayet huzurlu ve mutluyum. Çok teşekkürler bize yardımcı olduğunuz için ama sizden bi video daha isticektim ben. Benim gögüsleerimde biraz büyük. Onları egzersiz ile küçültmek mümkün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, faydalı olduğuna çok sevindim. Öncelikle şunu söylemek ve sizi biraz rahatlatmak isterim. Göğüsleriniz vücudunuza oranla fazla bile olsa kilo verdikçe küçülecek, ilk başlarda bir kaç kilo verdiğinizde fark etmeyebilirsiniz ama 5-6 kilo verdikten sonra farkı anlayacaksınız. İdeal kilonuza geldiğinizde göğüs ölçülerinizin de çok azalacağını göreceksiniz.
      En önemlisi bu egzersizlerle birlikte lütfen yediklerinize dikkat edin. Mutlaka sonuç alacaksınız.

      Bu arada tabii ki egzersizlerle bunu hızlandırabilir, göğüslerinizin verdiğiniz kilolarla birlikte sarkmasına da engel olabilirsiniz.
      Göğüsleri çalıştıran ve sıkılaştıran egzersizler kol ile yapılan, sizin de yaparken hissedeceğiniz egzersizlerdir.
      Dumble ile kol egzersizleri yapabilirsiniz. Çekebiliyorsanız şınav ya da yarım şınav çekebilirsiniz(dizler yerde), ya da en basit göğüs çalıştıran hareketi yapabilirsiniz, yani ellerinizi göğüs hizasında avuçlarınız birbirine bakacak şekilde birleştirip, iyice sıkmalısınız. O şekilde tutabildiğiniz kadar tutun, sanki iki eliniz birbirini itiyor gibi. Oturduğunuz yerde bile aklınıza geldikçe tekrarlayabilirsiniz.

      Dediğim gibi canınızı sıkmayın zaten istediğiniz gibi olacak, biraz sabır, biraz irade ve kendinize güven;)
      İyi sporlar;)

      Sil
  37. Bi şey sorabilir miyim? Şimdi ben bayagı kilo verdim yazın bu egzersizlerle 65'ten 53'e indim. Yememi de azalltım kolayı,gazozu hayatımdan sildim. Çikolata olarak bitterlisinden yedim.:) Ama okullar açıldığından beri egzersiz yapmıyorum ve eskisinden daha da çok kilo aldım ? sizce nedeni ne olabilir. Yemeğimi de fazla kaçırmıyorum mide küçüldüğü için çok yiyemiyorum, midem bulanıyor. Eger egzersizi bıraktım diye böyle kilo alıyosam, devam etseydim daha çok kilo vermiş olmayacakmıydım? İdeal kiloma gelince bırakmıştım. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sporu bırakınca kilo almış olabilirsin tabii, ama bu kadar kilo farkı sadece sporu bırakarak olmaz. Mutlaka alman gereken kaloriden daha fazla alıyorsundur. Spor yaparken eğer çok fazla spor yaptıysan, kalori harcadığın için, fazla kalori alsan da kilo veriyor ya da almıyor olabilirsin. Sporu bırakınca harcadığın kalori daha az olunca kilo almaya başlamış olabilirsin.

      Bazen ufak tefek atıştırmalar, öğünlerin büyüklüğü derken ne kadar kalori aldığımızı fark etmeyebiliyoruz. İdeal kilona gelince sporu ve diyeti aynı anda bırakmış olabilirsin.

      Tam olarak ne kadar spor yaptığını ve günlük neler yediğini bilmeden kesin cevap vermek çok zor ama. Eğer çok az yediğini ve buna rağmen kilo aldığını düşünüyorsan metabolizmanla ilgili bir sıkıntın olabilir. Tiroid ile ilgili bir endokrinoloğa danışmanı tavsiye ederim. Öncesinde emin olmak için bir haftalığına yediklerini kaydedip, kalorilerini hesaplaman sana yardımcı olabilir.

      Bu arada, sporu sağlıklı olmak ve sıkı bir vücut için de ideal kilonda olsan dahi yapmanı tavsiye ediyorum:)

      Sil
  38. Merhaba ben 17 yaşında 1.72 boyundayım sizin videolarınız ve biraz yediklerime dikkatle 67 kilodan 61e düşmüştüm ancak yaz döneminde tekrar aldım 64-65 gibi bir duruumdayım çeşitli nedenlerden dolayı spora devam edemedim bu yüzden aldığımı düşünüyorum şu an da bana on dakikalık videolar bile fazla geliyor üşengeç davranıyorum. Ancak bu duruma bi son vermem gerektiğini düşünüyorum. Bana motivasyon konuusunda ne önerirsiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun bir ara verdikten sonra maalesef herkesin başına geliyor tekrar spor yapmaya üşenme durumu. Ama güzel olan yazın düzenli bir şekilde spor yapabilmişsin, bu da yine yapabileceğinin en güzel ispatı:) İnan bir kez kendinizi gaza getirip başlayıp, bir kaç kez yaparsan artık üşenmen geçecek. Başlangıç olarak, mesela, duşa girmeden önceleri 10 dakikalık videolardan yapabilirsin. Sadece 10 dakika;)

      Bu arada kilo aldıysan mutlaka alman gereken kaloriden daha fazla alıyorsundur. Spor yaparken kalori harcadığın için fazla kalori alsan da kilo veriyor ya da almıyor olabilirsin. Ama sporu bırakınca harcadığın kalori daha az olunca kilo almaya başlamış olabilirsin.

      Motive olmak için, vereceğin kiloları düşün, en önemlisi daha sağlıklı, daha enerjik ve daha sıkı olacaksın. Zayıf halinin bir resmini koyabilirsin karşına :) Spor yaparken de sevdiğin müzikleri dinleyebilirsin. Şu an benim aklıma gelenler bunlar. Başka motivasyon kaynağı aklına gelenlerden de bekleyelim yorumları:) Yazın nasıl motive olmuştun sen de onu paylaşabilirsin bizimle. Ama istiyorsun, ve bir kez yapabilmişsin. Ben inanıyorum sana! O yüzden, iyi sporlar;)

      Sil
  39. tek kelime ile bayılldım ben uzun senelerdir plates yapıyorum ama hiç bu kadar terlememiştim terlediğinde yağ yakımı oluyor ve insanı bu mutlu ediyor ..her gün devam edeceğim.. haftada bir 35 dk kardio çalşımasını diğer günler 8 dk karın ve 10 dk lık sporu yapmayı düşünüyorum..bize böyle bir çalışma hazırladığınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersiniz! Çok sevindim beğenmenize:) Bu video 10 dakika olmasına rağmen hem terletip hem de kaslarınızı çok güzel çalıştırıyor. Siz de hissetmişsiniz zaten. İyi sporlar, güzel yorum için teşekkürler;)

      Sil
  40. Ben üni öğrencisi olaraktan bi plan yaptım pazartesi ders çalışıcam full sabah kahvaltıdan ve akşam yemeğimden 2 saat sonra 10 dakikalık bu videodaki sporu yapıyorum salı,çarşamba,perşembe,cuma dersaneden gelirken otobüsle degil yürüyerek geliyorum yaklaşık yarım saat yürüyüs yapmış oluyorum böylelikle eve gelincede kol kaslarıyla ilgili 10 dakikalık videoyu yapıyorum baska da yapmıyorum sizce zayıflarmıyım yaza kadar. Hemen zayıflama gibi bi derdim yok. Zayıflayayım ama zamanında zayıflayayım sonra tekrar verdiğim kilolarımı almayayım diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın, çok hızlı kilo vermeyi hedeflememen güzel. Zaten kilo vereceksin, ama yavaş, sağlıklı ve kalıcı bir şekilde vermen en doğru olanı.

      Spora başlaman ve planlı bir şekilde yapman da çok güzel, mutlaka zayıflarsın. Ama tabii yediklerine de dikkat etmen gerekir. Sporla kalori harcayıp, metabolizmanı hızlandırırken eğer tatlı, abur cubur, hamur işi ve ya büyük porsiyonlarla daha fazla kalori alırsan kilo veremeyebilirsin. Ama bu kadar spor ve yürüyüş yaparken eminim dikkat de edip kilo verirsin.

      Sonuçlarını bekliyoruz:) İyi sporlar;)

      Sil
  41. bişey sormak istiyorum ben bu sporu önceden 3 kere yapmıştım ve ilk yaptığımz amanda bacağım ağrımıştı sonra 1 ay kadar ara vermek zorunda kaldım şimdi hergün yapıyorum ama bacağım ağrımıyo neden olabilir cevaplarsan sevinirim

    YanıtlaSil
  42. Bir ay ara verseniz de bu hareketlerde çalışan kaslarınız güçlenip alışkanlık kazanmışsınız demek ki. Ama, uzun süre ara verirseniz yine ağrımaya başlayabilir bacaklarınız. Hem ara vermemek en güzeli değil mi:) İyi sporlar;)

    YanıtlaSil
  43. Bn haftada 4 gün yarım saat yürüyüş ve bu sporu yapıyorum ve 20 kilo fazlam var ne kadar sürede veririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle düzenli olarak yürüyüş ve spor yapmanız süper. Hem metabolizmanız hızlanacak, hem kalori harcayacaksınız hem de daha sağlıklı olacaksınız.

      Düzenli bir şekilde sporunuza devam edip yediklerinize de dikkat ettiğiniz sürece düzenli bir şekilde kilo verip ideal kilonuza ulaşacaksınız. Yaş, kilo, cinsiyet gibi bir çok şeyden etkilenen metabolizmanızın hızına göre değişse de, sağlıklı bir diyetle ortalama ayda 4-5 kilo vererek 4-5 ayda ideal kilonuza ulaşabilirsiniz.

      Bu arada öncelikle kendinize daha küçük hedefler koyup zamanla hedefinizi artırırsanız motivasyonunuzu daha rahat devam ettirebilirsiniz. İlk başta bir haftada yarım kilo verme, sonra haftada 1 kilo verme, sonra ayda 4 ve ya 5 kilo vermeyi hedefleyebilirsiniz. Çok hızlı kilo vermeyi de hedeflerseniz, hem sağlığınızı kaybedebilirsiniz hem de daha sonra hızlı bir şekilde verdiğiniz kiloları alma ihtimaliniz doğacaktır.

      Bu şekilde spora devam ederek, ideal kilonuza ulaşacağınıza eminim. Önemli olan başlamak, devamı daha kolay, iyi sporlar;)

      Sil
  44. bu sporu yatmadan önce yapsak bi sorun olmaz değilmi? sabahları vaktim olmuyo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uykunuzu etkilememesi için sporu uyumadan 1-2 saat önce bitirmiş olmak tavsiye edilir ama bu 10 dakikalık kısa bir program olduğu için etkilemeyebilir. Yemekten sonra en az 1 saat bekleyerek istediğiniz zaman yapabilirsiniz. Bu arada ben de çoğu zaman akşamları 9-10 gibi spor yapıyorum. Siz de deneyin, uykuya dalmanızı engellemezse, kesinlikle devam edin. Sonucunu sizden bekleyelim:) İyi sporlar;)

      Sil
  45. selam ben 6 ay önce doğum yaptım malum sarkık bir karın epeyde kilom var.bu egzersizi 1 haftadır yapıyorum 10 dk ama çok terliyorum sizce bana faydası olur mu?diyet yapamıyorum emziriyorum çünkü yardımlarınızı rica ediyorum ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam ben 6 ay önce doğum yaptım malum sarkık bir karın epeyde kilom var.bu egzersizi 1 haftadır yapıyorum 10 dk ama çok terliyorum sizce bana faydası olur mu?diyet yapamıyorum emziriyorum çünkü yardımlarınızı rica ediyorum ...

      YanıtlaSil

      merhaba soruma cevap vermemenize çok üzüldüm.

      Sil
  46. buna benzer uzun egzersiz videolarınız var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Esra, tabii aşağıdakileri deneyebilirsin:

      http://www.fitkizlar.com/2013/10/yeni-baslayanlar-icin-25-dakikalk.html

      http://www.fitkizlar.com/2013/03/spor-vakti-kalorileri-harcayalm.html

      http://www.fitkizlar.com/2013/06/evde-spor-35-dakikada-400-kalori.html

      http://www.fitkizlar.com/2013/11/yaglar-yakmak-metabolizmay-hzlandrmak.html

      Sil
  47. Merhaba,

    16 yaşında bir kızım. 160 cm boyundayım ve 60 kiloyum. Öncelikle zayıflamak istiyorum istediğim kiloya ulaştıktan sonra da kilomu korumak. Bunları da sağlıklı beslenerek ve egzersiz yaparak gerçekleştirmek istiyorum. İsteğimi gerçekleştirebilmek için internetten araştırma yaptım. http://i.milliyet.com.tr/GazeteHaberIciResim/2011/02/20/fft16_mf1157376.Jpeg Dilara koçak'ın hazırlamış olduğu örnek liste ile her gün sabah 30 dakika kardiyo egzersizi yapsam doğru olur mu? Günlük 30 dakika kardiyo egzersizi yapaya başladığımda nasıl beslenmem gerekir? Önerilerinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, diyetle başladıktan aş yavaş sonra egzersiz miktarını yavaş yavaş arttırmanı tavsiye ederim. İlk başlarda haftada 3-4 kezle başlayıp, sonra hedeflediğin gibi her güne çıkarırsın. Böylece diyet sırasında seni sporun ne kadar etkilediğini de görmüş olursun. Ara öğününden yarım saat sonra olacak şekilde egzersizini yaparsan, spor için gerekecek enerjini almış olursun. Spor yaparken dengeli beslenmen gerekir, çok ağır spor yapıp, vücut geliştirmeyeceğin için çok ekstra ekler yapman gerekmez ama protein, karbonhidrat ve yağ dengesine dikkat etmelisin. Sağlıklı bir diyet listesi zaten bu şekilde ayarlanmıştır. Hedefine sağlıklı bir şekilde ulaşman dileğiyle, iyi sporlar, iyi diyetler;)

      Sil
  48. Gıdı için yapmamız gereken hareketlerde mevcut mu acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef henüz paylaşmadım o tarz bir egzersiz ama aklımda bulunacak. Teşekkür ederim fikir için.

      Sil
  49. Bu sporu yapmadan önce ısınmamıza gerek var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni başlayanlar için bu kısa videoda dahi öncesinde ısınmayı tavsiye ederim. Yoksa sonrasında bacaklarınızda ve kollarınızda daha fazla ağrı hissedersiniz. Diğer daha uzun olan egzersizlerde mutlaka öncesinde ısınma sonrasında gerdirme hareketleri yapmalısınız. İyi sporlar

      Sil
  50. Bi de bu sporu yaptıktan sonra ben meyve yiyorum yoğurtla beraber? tavsiye edermisiniz sizde? yoksa yememelimiyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hazır meyveli yoğurtlardansa kendi hazırladığınız yoğurdunuzu yemenizi tavsiye ederim, ama üşeniyorsanız ve sade yoğurt sevmiyorsanız tabii ki yine de güzel bir ara öğün. Paketin üzerindeki kalori miktarına dikkat etmenizi tavsiye ederim sadece, o kadar masum değiller maalesef:) İyi sporlar...

      Sil
    2. hazır meyveli yoğurt değill :) normal yogurdun üstüne meyve doğrayıp yiyodum :)

      Sil
    3. süpersiniz, afiyet olsun o zaman:)

      Sil
  51. Merhaba Esra, tabii, aşağıdaki sayfadan diğer kardiyo videolarına bakabilirsin:

    http://www.fitkizlar.com/search/label/kardiyo

    Başlangıç için aşağıdakini deneyebilirsin, 25 dakika:

    http://www.fitkizlar.com/2013/10/yeni-baslayanlar-icin-25-dakikalk.html

    Aşağıdaki de 35 dakikalık biraz daha ileri seviye:

    http://www.fitkizlar.com/2013/06/evde-spor-35-dakikada-400-kalori.html

    İyi sporlar;)

    YanıtlaSil
  52. 13 aralıkta size bir soru sordum .6 ay önce doğum yaptım bu video'nun bana yararı olurmu emziriyorum diyette yapamıyorum yardımlarınızı rica ettim .umarım bu mailime cevap verirsiniz teşekkürler.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, bu sıralar yoğunluktan ilgilenemedim bloğumla, kusura bakmayın geç cevap için. Denemenizi tavsiye ederim, mutlaka faydası olur. Ama, eğer sağlığınızla ilgili bir durum ve ya hamilelik ile ilgili endişeniz varsa doktorunuza danışmalısınız. Çocuğunuzla birlikte sağlıklı, uzun ve sporla zenginleştireceğiniz ömürler dilerim;)

      Sil
  53. Merhaba bu hareketleri her gün aynı saatte yapmak zorundamıyız? Mesela ben bi gün üçte bi gün sabah bi gün akşam yapıyorum ama her gün yapıyorum etkisi şimdilik yok :S ama sabırlı biriyim mutlaka incelicem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersiniz, bence de devam edin:) Tabii ki saat fark etmez. Etkisini 2-3 hafta sonra görmeye başlarsınız. Bir ayı geçtikten sonra ise fark daha belirgin olur. Alıştıkça sporun miktarını artırmanızı tavsiye ederim. İyi sporlar;)

      Sil
  54. ilk deneyişim baya terledim uygularken çok eğlenceli otur otur nereye kadar hanımlar kilolu değilim ama formumu korumama yardımcı olacaktır.tşk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süpersiniz! Aynen öyle, oturmayalım, hep birlikte spor yapalım:)

      Sil
  55. Yanıtlar
    1. Merhaba Esra, Bu sayfada indime özelliği yok maalesef. Başka yazılımları araştırabilirsin tabii.
      İyi sporlar;)

      Sil
  56. Merhabalar çok güzel avsiyeleriniz var,benim de size bir sorum var.47 yaşındayım bende omurga eğilmesi skolyoz başladı ve boynumda düzleşme var bana tavsiye edebileceğiniz video için şimmdiden teşekkür ederim...Sevgiler...

    Dip not...boyum 1.55 kiolm 56 bence kilo sorunum yok,sizce???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,

      Öncelikle teşekkür ederim ve geçmiş olsun dilerim. Doktorunuzun size tavsiye edeceği egzersizler en doğrusu olacaktır. Ancak, doktorunuza da sorarak yoga ve pilates tarzı sporlar yapmanızı tavsiye ederim. Genelde skolyoz için en çok yüzmenin de tavsiye edildiğini biliyorum. Fırsatınız varsa yüzebilirsiniz. Doktorunuza aşağıdaki video için danışabilirsiniz:

      http://www.fitkizlar.com/2013/10/evde-yoga-boyun-srt-ve-omuz-agrlar-icin.html

      Sırt ve boyun ağrıları için etkili bir yoga egzersiz videosu.

      Yaşınıza göre kilonuz sağlıklı gözüküyor tabii önemli olan sizin de ne düşündüğünüz.

      Sıkıntınızın bir an önce geçmesi ve sağlığınıza kavuşmanız dileğiyle,
      Sevgiler

      Sil
  57. Merhaba,
    10 dk egzersizi bir haftadır uyguluyorum.3-4 gün bacaklarımda öyle bir ağrı vardı ki anlatamam ama şimdi geçti Sıkı kalça,bacaklar için hangi egzersizleri yapmam gerekiyor birde göbekte yağlanma için hergün yapmam gerekiyor yoksa haftada bir kaç gün yeterli midir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Fatma,
      Süpersin, dediğin gibi değişik bir egzersiz yapmaya başlayınca bacaklarda ağrı oluşması normal. Alıştıkça ağrılar kaybolur. Bacak için aşağıdaki sayfada çıkacak egzersizleri deneyebilirsin:

      http://www.fitkizlar.com/search/label/bacak%20egzersizleri

      Etkili olmazı için haftada 3 gün yapmanı tavsiye ederim. Haftada bir gün ile etkisini görmen çok zor.

      İyi sporlar;)

      Sil
  58. merhaba :) boyum 1.68 kilom 74 civarında anlicağınız üzere kilom çok ideal kilom ne olabilir hergün 10 dk spor yapıyorum ne kadarda ideal kiloma ulaşabilrim şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) 60 kilo civarı sizin için sağlıklı bir kilo olacaktır. Öncelikle kendinize daha yakın hedefler koymanızı tavsiye ederim. Öncelikle 70 kiloyu hedefleyerek başlayın. Her gün spor yapmanız harika, devam edin kesinlikle. Sürelerini artırabilirsiniz yapabilirseniz. Ama, yediklerinize dikkat etmeniz çok önemli. İlerideki ideal kilonuzu hayal edip kendinizi motive edin.
      İdeal kilonuza ulaşacağınıza eminim, yeter ki isteyin ve azıcık sabredin! İnanın o kadar uzun sürmeyecek;)

      Sil
  59. meraba ben çiğdem 14 yaşındayım kilom 63 ve ben 50 ye düşmek isityorum bu suporu ilk defa görüyorum işalh yaralı olur birde sabahları sıcak su için diolar göbek eritirmiş dogrumu sizce cvplarsanız iyi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Çiğdem,

      Sabah sıcak su içmenin sindirim ve boşaltım sistemi için iyi olduğu söyleniyor. Ancak göbeği erittiği konusuna çok güvenmeni istemem:)

      Fazla kilolarını düzenli spor ve sağlıklı bir diyetle rahatlıkla verebilirsin. Bu sayfadaki egzersizleri yaparak başlamanı tavsiye ederim. Kısa süreli, etkili ve eğlenceli bir başlangıç olabilir;)

      Sil
  60. ben 15 yaşında 1.55 boyunda ve 64 kiloyum. vücudum orantılı ve fazlalıklar çok canımı sıkıyor . en uygun videoyu önerir misiniz? LÜTFEEEEEEEEEEN...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, 15 yaşındasın ve metabolizman eminim çok hızlıdır. Spor yaparak daha da hızlanacak ve kısa sürede fazla kilolarından kurtulup daha fit ve daha sağlıklı olacaksın! İlk önce sen de inan kendine;)
      Yalnız yediklerine dikkat etmen şart bu arada, onu da hatırlatayım;)
      Egzersiz videosu olarak başlangıçta aşağıdaki video ile ve bu sayfadaki 10 dakikalık video ile başlayabilirsin:

      http://www.fitkizlar.com/2013/10/yeni-baslayanlar-icin-25-dakikalk.html

      Daha fazlası için sonrasında aşağıdaki sayfadaki videolara göz atabilirsin:

      http://www.fitkizlar.com/search/label/kardiyo

      Eğer dans etmeyi seviyorsan, zumba videoları ile hem eğlenip hem kalori harcayabilirsin. Aşağıdaki sayfadakileri de denemeni tavsiye ederim:

      http://www.fitkizlar.com/search/label/zumba


      Güzel haberlerini duymak isterim;) İyi sporlar;)

      Sil
    2. sorumu sorduğum gün konu yüzünden canım çok sıkkındı.
      o günden beri yediklerime dikkat ediyorum.1,5 kilo vermişim bile.
      öneriniz için çok teşekkürler. mutlaka yapacağım.

      Sil
  61. merhaba ben 1.72 boyundayım ce 90,2 kiloyum bir sağlık problemim vardı ve ameliyat oldum bir an önce 60 kiloya inmek istiyorum bana ne tavsiye edersiniz acaba??
    şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle çok geçmiş olsun. Yediklerinize dikkat ederek ve haftada en az 2-3 gün kısa egzersiz programları (yürüyüş, yüzme, kardiyo egzersiz videoları, vb.) ile başlayın derim. Günlük yediklerinizden fazla olanları ve sağlıksız olanları çıkardığınızda zaten zayıflamaya başlayacağınızı düşünüyorum. Sporla birlikte de metabolizmanız hızlanacak ve kilo vermeniz kolaylaşacak.
      Eğer kilo vermekte zorlanıyorsanız bir diyetisyene başvurmanız gerekecektir.
      Bu arada ameliyat da geçirdiğiniz için özellikle yapacağınız egzersizlerin sağlığınız açısından bir sıkıntıya sebep olmayacağından emin olmak için doktorunuza danışın lütfen ve tavsiye edeceği spor çeşitlerini tercih edin.
      Sizden de güzel haberleri almak isterim. Gelişmeleri lütfen bize de haber verin. Sevgiler.

      Sil
  62. merhaba benim 10 kilo fazlam var hergün bu sporu yapıyorum ilk hedefim 5 kilo vermen bu sporu yaparak ne zamana verebilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Merhaba, her gün yapmanız süper. Devam edin derim, hatta belki de arada aşğıdakini de yapabilirsiniz:
      http://www.fitkizlar.com/2013/09/evde-spor-19-dakikalk-hzl-yag-yakc.html
      Yediklerinize de dikkat ediyorsanız 2 - 2,5 ay içinde ideal kilonuza ulaşacaksınızdır. Ama bence süreye çok takılmayın ve spora devam edin, hatta ideal kilonuza ulaştıktan sonra bile en azından haftada 3 gün spor yaparak fit ve sağlıklı kalın;) Sonuçlarınızı bekliyorum. Gerçekleşen süreyi siz söyleyin bize;) İyi sporlar.

      Sil
  63. merhaba ben 73 kiloyum ve kilo vermeye çok ihtiyacım var örneğin hem bu videoyla hemde sitenızde ki diğer videoların bazılarıyla spor yapmayı düşünüyorum günde 1 veya 1.5 saat yapsam tüm hafta boyunca 2 kilo falan verebilir miyim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Haftada 3-4 gün ile başlamanızı tavsiye ederim. Yediklerinize de dikkat ettiğiniz zaman haftada sağlıklı bir şekilde 1- 1,5 kilo vermeyi hedefleyebilirsiniz.
      Gelişmeleri sizden bekliyoruz, iyi sporlar;)

      Sil
  64. Merhaba. Karın ve bacak bölgemde fazla kilolarım var 17 yaşındayım fakat 65 kiloyum. Çevremdeki tepkiler sinirlerimi bozuyor. ve sinirlendikçe yada birşeye üzüldükçe yemek yiyorum bundan nasıl kurtulabilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öncelikle kendini sevmeli ve vücudunla barışmalısın. Daha 17 yaşındasın, metabolizman hızlı ve eğer istersen kısa bir sürede zayıflayıp, istediğin kiloya ulaşabilirsin. Öncelikle kendine inanmalısın!

      Önemli olan insanların ne düşündüğü değil senin ne düşündüğün ve hissettiğin. Sen kendin kilo vermek ve sağlıklı olmak istediğin için kilo vereceksin.
      Sinirin bozulduğunda yemek yemek maalesef bir çok insanın alışkanlığı, yalnız değilsin. Ama, bu kötü alışkanlığı bırakmak için kendini ilk başlarda biraz zorlamalısın. Bu tip zamanlarda sağlıklı ufak atıştırmalar, meyve, yoğurt, süt gibi şeyler tercih edebilirsin. Ve, yedikten sonra moralinin düzelmeyeceğinin, hatta daha da fazla suçluluk hissedeceğini kendine söylemelisin.
      Spor yapmanın da can sıkıntısına ve strese birebir olduğunu da söylemek isterim. Denemelisin kesinlikle;)
      Eğer kendin bu durumu çözemeyeceğini düşünüyorsan lütfen bir psikolog ve diyetisyenden destek al. Her şeyden önemlisi sağlık.
      Sevgiler.

      Sil
  65. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  66. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  67. Merhaba . 17 yasında 1.54 boyunda 54 kiloyum .
    Göbek çevrem ve basenlerim fazla . 7 , 8 kilo vermek istiyorum.
    Günde 1.5 L falan su içiyorum ve 5ten sonra yemek yemiyorum .
    Bu sporunda her akşam 8 9 arası yapıyorum. 4 gün oldu başlayalı.
    Sizce doğru bir diyet mi yapıyorum ve istediğim kiloyu ne zamana kadar verebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, 5'ten sonra hiç bir şey yememeniz ve buna rağmen 8'de spor yapmanız bana çok sağlıklı görünmedi. Öğün saatlerinizi dengelemeniz daha iyi olacaktır. Hem böylece 8 de yaptığınız sporu daha enerjik yapacaksınızdır.
      Diyetinizin içeriğini bilmiyorum ama yeme düzeninizden sağlıksız olan tatlı/çikolata, kızartma, ekmek, pilav, makarna gibi fazla olanları çıkararak ve spora devam ederek eminim kısa sürede kilolarınızı vereceksiniz. Yeter ki devam edin! İyi sporlar, sağlıklı diyetler ;)

      Sil
    2. Hm teşekkürler anladım .
      Sporu 5 ten önce yapsam yine 5 ten sonra yemek yemesem olur mu.
      Akşam yenilen her yemek kilo yapıyor diyorlarda .
      Ya da sizin önerebileceğiniz bir şey var mı

      Sil
    3. "Akşam yenilen her şeyin kilo yaptığı " son yapılan araştırmalara göre sadece diyet mythtlerinden (doğru bilinen yanlışlardan) biri. Gün içinde toplamda kaç kalori aldığınız ve ne kadar hareket edip kaç kalori harcadığınız önemli olan! Hangi saatte yediğinizin bir önemli yok.
      Sağlık için yine de yatmadan 3-4 saat öncesinde yemek yemeyi bırakmak tavsiye edilir.

      Diyetlerde akşam yemek yemenin tavsiye edilmemesinin sebebini, araştırmacılar akşam daha çok vakit olduğu için insanların abur cubur ve atıştırmaları abartması ve çok fazla yediği için kilo alması olduğunu söylüyor. Bu da geçerli bir sebep aslında.

      Eğer yine de çekinceniz varsa ve diyetisyeniniz sizi bu şekilde yönlendiriyorsa dediğiniz gibi de tabii ki yapabilirsiniz.

      Ama, mutlaka sporunuzu yapın ve beslenmenize dikkat edin;) Sevgiler...

      Sil
    4. Çok yardımcı oldunuz çok teşekkürler .
      İnşallah sporun faydasını bulurum :)

      Sil
  68. Merhabalar... Ben 15 yaşımdayım boyum 165 kilom 58 bacak bölgem zayıf ama yüzüm tombul duruyor ve hafif göbeğim var bu egzersizler günde 3 defa yapmaya çalışıyorum umarım işe yarar ne kadar zamanda sonuç alırım ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, biraz kilo verdikten sonra emin olun yüzünüz de incelecek. Egzersizlerin mutlaka faydası olacaktır, çünkü kalori yakmanızı sağlayacak ve metabolizmanızı hızlandıracak. Bu süre içinde yediklerinize de dikkat edin sadece. Motivasyonu kaybetmeyip devam edin, güzel haberlerinizi bekliyorum;)

      Sil
    2. ben neden kilo veremiyorum bir aydan fazla oldu ama çokmu yiyorum hep kilom sabit ne alıyorum ne veriyorum :) başka karın egzersizleri önerir misiniz

      Sil
  69. Dugunum var 1.5 ay kaldi karin bel ve basen bolgemde fazlsliklarim hangi egzersizleri yapmaliyim ??

    YanıtlaSil
  70. Arkadaslar ben herturlu sporu yaptim evde sadece karin kasi yapamadim gogus kasi kol kasi bacak kasi vs gibi oldu ama karin kasi olmadi lutfen bana yardimci olun

    YanıtlaSil
  71. siteniz hayırlı olsun .inşallah bende faydalanırım.banada yardımcı olurmusunuz.
    .benim boynumda boyun düzleşmesi var bunun için bir egzersiz videonuz varmı ?
    aynı zamanda belimde ve sırtımdada ara ara ağrılar oluyor.
    ve dizimde özellikle soğuk ve yağışlı havalarda sızlatan bir ağrı var.emar çekilmiştim.defarmasyon var dediler .surgam 300 gr ağrı kesici verdiler.
    ayrıca insülin direncim olduğu için hemen hemen hiçbi diyette başarılı olamıyorum.
    doğumdan sonrada aldığım kilolarımı veremedim.çuan bir spor salonuna gitme imkanım yok.rahatsızlıklarımı yazdım.benim için neler önerirsiniz .ne olur çabuk cevap gönderin bekliyorum bayy

    YanıtlaSil
  72. Bu vıdeoda yapmış olduğumuz hareketlerin basenlerimize de yararı olur mu ? ben çok sevdim 10 dk çok iyi eğer düzenli olarak yaparsak yararını görüceğime inanıyorum yalnız benım bel üstü zayıf sadece biraz basen kısmım çıkıntılı ve hoş durmuyor birde 21 yaşında 1,65 boyuna 62 kilodayım yazdan bu yana 5 kilo aldım vermem gerekıyor acil olarak inşallah bununla birlikte vücudumun yağ yakıp sıkılaştırmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  73. Video açılmıyor resimli anlatımı var mı acaba ??????

    YanıtlaSil
  74. Resimli anlatımı yok mu bu video nun açılmıyor çünkü bende denemek istiyorum yardımcı olursanız :D

    YanıtlaSil
  75. Video açılmıyor resimli anlatımı var mı acaba ??????

    YanıtlaSil
  76. Merhaba, sezeryan doğum yaptım şuan oğlum 6,5 aylık ve sporla kilo vermek istiyorum. karın bölgem oldukça yağlı ve bacaklarımın üst kısmı da kalın. Acaba önerebileceğiniz bir video var mı ?

    YanıtlaSil
  77. merhaba. ben bu egzersizi günde 2 defa yapsam bişe olur mu

    YanıtlaSil
  78. merhaba. ben bu egzersizi günde 2 defa yapsam bir sey olur mu

    YanıtlaSil
  79. merhaba bu egzersizi 1 ay boyunca yapsam ve diyet olarak değilde porsiyonları küçültüp yemek yesem 1 ayda ne kadar kilo verebilirim

    YanıtlaSil
  80. merhaba squat egzersizi bacagı kalınlaştırıyor kas yapıyor diye duydum bu egzersizde squata yer vermiş acaba doğrumu? teşekkürler...

    YanıtlaSil
  81. kaç kalori verilio tğm vucut içinmi

    YanıtlaSil
  82. Merhaba. Ben 63 kiloyum. Kollarım ve bacaklarım çok kalın. Ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  83. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  84. Slm acaba göbek ve bel inceltmek icin sporunuz varmi"göbeyim ve belim düsük bel pantolon izi gibi gözüküyor onu nasil kisa sürede yok ede bilirim lütven yardim edin

    YanıtlaSil
  85. Ben daha yeni basladim bu spora ama yaptiktan sonra etkisi oluyo bacaklarim da yanma oldugunu hissetiyorum 1.63 boyum kilom ise 60 kilo vermem lazim nekadar zamanda vere bilirim

    YanıtlaSil
  86. Merhaba ben 19 yasındayım. kola ve karın bölgemden memnunum ama bacaklarım üst bölgeme göre fazla kalın. Acaba sadece bacaklar için önerebileceğiniz bir şey var mı?

    YanıtlaSil
  87. Merhaba ben 19 yasındayım. kol ve karın bölgemden memnunum ama bacaklarım üst bölgeme göre fazla kalın. Acaba bacaklar için önerebileceginiz bir şey varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Meltem,
      Aşağıdaki sayfada bacaklara yönelik ezgersizleri bulabilirsin:

      http://www.fitkizlar.com/search/label/bacak%20egzersizleri

      Sevgiler...

      Sil
  88. Merhaba simit bölgesi için video link verebilir misiniz acaba ve kadar sürede sonuç alabilirim?

    YanıtlaSil
  89. Merhaba kizım 12 yasında ve 43 kilo sizce fazlami ve bu egzersiz kizim icin faydalı olurmu

    YanıtlaSil
  90. sizde aletli pilates i ücretsiz olarak denemek isterseniz bağdat caddesi gnc pilates stüdyosunu kullanabilirsiniz 0216 369 96 96 www.gncpilates.com

    YanıtlaSil
  91. merhaba öncelikle size ne kadar teşekkür etsem az sizin bloğunuz sayesınde 61 kg dan 53 kg ya düştüm size ne kadar teşekkür etsem az hala 5 kg vermeye çalışıyorum basen,üst bacak,kol ve alt karın için önerebileceğiniz egzersizler var mı

    YanıtlaSil
  92. Spor şüphesiz sağlıklıdır fakat spor sadece bir zayıflama yöntemi de değildir. Bunu maalesef böyle düşünen bir toplumumuz var.İnsan vücudu hareket etmesi için yaratılmıştır ve herkesin spor yapması gerek illa ki kilo alındığı zamanlarda değil. Hem gıdamıza dikkat etmemiz gerek hemde devamlı hareket etmemiz gerek.

    YanıtlaSil
  93. merhaba ben necla benim temmuzun on yedisinde hem sozum hemde dogum gunum var hemde bayram benim birazcik basenlerim ve birazda yanlarim.baska hicbisseyim yok nolur yardim edin :(

    YanıtlaSil
  94. akşam bi deneyim dedim bacak kaslarıma ağırlık çöktü sabahsı geçti ama belimdeki kas ağrısı geçmedi hala :D o kadınlar o hızlı tempoyla zorlanmadan nasıl yapıyolar bunu ben napıcağımı şaşırdım :D bugün yine yapmaya kalksam yine kaslarım ağırmaya başlıycak diye korkuyorum yerimden kalkmak bile o kadar zor geldiki akşam bu hareketlerden sonra :D

    YanıtlaSil
  95. Bu hareketlerin alt bacaga da etkisi var midir?

    YanıtlaSil
  96. Bu hareketlerun alt bacaga da etkisi var midir?

    YanıtlaSil
  97. Benn 1 defa yaptımm 300 gram verdim arkadaşlar

    YanıtlaSil
  98. Merhaba 32 yaşımdayım 1 70 boyum 72 kiloyum bel fıtığı rahatsızlığım var bu hareketler bel fıtığı na uygun mu video daki hareketleri 2 gündür sabah akşam yapıyorum ve belimden assagi çok ağrıyor normal mi yoksa bel fıtığından mi kaynaklanıyor ağrılarım sizin cevabınızı bekliyorum ona göre hareketlere devam ederim

    YanıtlaSil

Yorumunuzu girin.