19.10.12

ZUMBA! Eğlenirken Zayıflamak İsteyenler, Dans Etmeyi Sevenler İçin:

yükleniyor...

Zumbaaa! Eğlenceli geliyor kulağa değil mi? Dans ederek kalori harcamak isteyenler buraya;)


Zumba son bir kaç senedir çok popüler olan ve artık bir çok spor salonunda dersleri verilen bir spor. Latin danslarından ilham alarak oluşturulmuş, daha çok bayanlara hitap eden bir dans spor karışımı da diyebiliriz. Bir çoğunuz duymuşsunuzdur, spor salonlarının reklamlarını görmüşsünüzdür. Ama evde denemek isteyenleriniz de vardır eminim. Evde yapmak isteyenler için, başlangıç amaçlı 10 dakikalık bir video paylaşacağım sizlere bugün. Hafif ağırlıklarınız yoksa evde su şişeleri de kullanabilirsiniz. Hatta ağırlıksız bile yapabilirsiniz, yine de çok kalori harcatacak bir spor. Eğlenerek zayıflamak istiyorsanız, mutlaka deneyin. Dans edin, eğlenin ve kalorilerinizi de fazlasıyla harcayın kızlar!





Sevenler için daha sonra daha uzun videolar da yayınlayacağım. Türk kızları olarak genelde dans etmeyi severiz, ki benim en sevdiğim spor türüdür. Eski bir latin dansçısı olarak bu çalışmaya da bayıldım tek kelimeyle:) Sizin de seveceğinize eminim;)






yükleniyor...

6 yorum:

  1. merhaba ben 13 yasinda 66 kilo 163 boyunda bir kizim haftada 2 gun zumba dansiile ve 3 gun farkli egzersizler ve 1 gun yoga uygulayark yediklerime dikkat ederek kilo verip beden incelebilir miyim tesekkurler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Melif, kesinlikle incelebilirsin! Hem düzenli spor yapıyorsun, hem yediklerine dikkat ediyorsun, eminim bir kaç hafta içinde tartıda ve aynada farkı görmeye başlayacaksın. Güzel gelişmelerini duymak isterim;) Sevgiler...

      Sil
  2. ben kollarimda kas olsun istemiyorum ince olsun istiyorum acaba bu video kas yaparmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kas yapma konusunda maalesef çoğu bayanda spor yaparken endişeler oluyor, ama merak etmeyin. Özellikle de bu videodaki egzersizlerle bu tarz endişeniz olmasın. Sevgiler..

      Sil
  3. bende zumba yapmak istiyorum bunun için https://buypasa.com dan bir set aldım öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
  4. Ben 17 yaşında 1.60 boyunda 64 kiloyum.2 aydır spor ve diyet yapıyorum şu ana kadar 11 kilo verdim.50-51 kiloya kadar inmek istiyorum.Haftada 1 kilo veriyorum.Bu dansı yaparsam haftada kaç kilo veririm?(2 kilo vermek istiyorum:)

    YanıtlaSil

Yorumunuzu girin.