3.10.12

Evde Spor: 10 Dakikalık Egzersiz ile Sarkık Kollara Son, Sıkı Kollara Merhaba!

yükleniyor...


Kollarımız Çok Kaslı Olmasın. Peki, Kollarımız Sıkı ve İnce Olsun İstemez miyiz?


Kollarımız erkek gibi çok kaslı olsun istemesek de tuzluk sallarken ya da birisine güle güle derken elimizi sallarken kollarımızın altı da bıngıl bıngıl sallansın istemeyiz değil mi:) Bazen spor yapmamak için bahanemiz de hazırdır: "Ağırlık çalışırsam kolları çok kaslı olur, İğrenç, hiç sevmem!" Ama şunu bilmeliyiz ki 2-4 kg arası ağırlıklarla yapacağımız haftada 3 kez 10 dk kol çalışarak istesek de o kadar kaslı kollara sahip olamayız kızlar:) Sadece daha sıkı, ince kollara sahip oluruz ve o sarkık, sallanan, cıvık kollardan da kurtuluruz. İlk hafta hafif bir ağrı hissedebilirsiniz kollarınızda ama güzellik için katlanabiliriz değil mi?

Aşağıdaki videoda 10 dakikalık kısa bir program var kollarınızı sıkılaştırmak ve inceltmek için. Ben çok beğendim ve evde yapabileceğiniz egzersizler. Başlangıç için 500 gramlık ve ya 1 kiloluk su şişelerini kullanabilirsiniz ağırlık olarak. Sonrasında 2 kiloluk ağırlıklardan almanızı tavsiye ederim. Ben 2 kiloluk ağırlık kullanıyorum, ama başlangıç için ağır gelebilir. Umarım siz de beğenir ve yaparsınız. Unutmayın evde yapabileceğiniz bu basit egzersizleri haftada sadece 3 kez 10 ar dakika yapıyorsunuz ve hayalinizdeki kollara ulaşıyorsunuz;)

                   Sıkı Kollar için Evde Yapabileceğiniz 10 Dakikalık Videolu Egzersizler:




yükleniyor...

61 yorum:

  1. merhabalar,acaba bu hareketler omuzlarımızın da yuvarlanmasında işe yarar mı? sırt genişliğimizi küçültecek,göğüslerimizi sıkılaştıracak egzersizler de mevcut mudur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genel olarak şınav gibi ve ya bu videodaki dumblelar ile yapılan hareketler gibi kol çalıştıran hareketler göğüs kısmımızı da sıkılaştırır. Buradaki hareketlerin faydası da olacaktır.
      Sırt genişliği derken sırttaki yağlardan kurtulmaktan bahsedersek eğer yine bu hareketler ve kardiyo çalışmaları etkili olacaktır. Düzenli spor sonucunda omuzların etrafındaki yağlar azalıp, hafif kaslarla omuzlar da dediğiniz gibi şekillenir.

      Göğüs sıkılaştırmak, sırt ve omuz için de farklı videolar ekleyeceğim sizin için. Yorum ve fikirleriniz için çok teşekkürler:) İyi sporlar;)

      Sil
  2. her gün yapıyorum ve başlayalı bir hafta oldu acaba ne kadar sürede faydasını görebilirim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, 3 haftada etkisini mutlaka hissedersiniz. Devam edin derim başlamışken, iyi sporlar;)

      Sil
  3. Ben bunu her gün yapsam yine de kas yapmaz değil mi ? daha çabuk etki göstersin istiyorum o yüzden haftada 3 az geldi ama kas olur mu olmaz mu ondan endişeleniyorum. Kollar daha sıkı daha ince olsun amacım o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, her gün yaparsanız etkisi daha da çok olur. Zaten eğer başka egzersizler yapmıyorsanız 10 dakika çok kısa bir süre, en azından her gün yapın derim. Bayanlarda kollarda kas olmasından korku oluyor ancak bu tip egzersizler her gün de yapsanız incelterek sıkılaştırır. Çok ağır dumblelar ile ve uzun süreli çalışmadığınız sürece görünür vaziyette kas oluşmaz kollarınızda korkmayınız:) Lütfen devam edin ve yorumlarınızı da bizimle paylaşın:) İyi sporlar;)

      Sil
  4. videodaki kadında pek işe yaramış gibi değil konuşanında kolları sarkmış ben onlardan kurtulmak istiyorum ama görünüşe göre pek işe yaramıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:) Bazen fitness hocalarında dediğiniz yorumu ben de yapıyorum, kilolu, göbekli olup da bu tip egzersizleri yaptırmak istediklerinde etkili olmuyorlar ve güldürebiliyorlar. Ancak, bu sayfadaki videodaki eğitmenlerin kolları aşırı kaslı olmasa da yine de kaslı ve sıkı diyebilirim, katılamayacağım:) Yine de gülümseten yorum için teşekkürler:) Bence denemelisiniz, farkı ve yararınız hareketleri yaparken dahi hissedeceksinizdir. Eğer denerseniz yorumlarınızı bekliyorum;) İyi sporlar;)

      Sil
  5. peki ben şeye yaparken olmuyor da onu nasıl yapsak

    YanıtlaSil
  6. benim dumble 'm yok ama ben soda şişeleriyle yapıyorum yine de işe yarar degil mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, tabii ki olur zamanla daha büyük su şişelerini de kullanabilirsiniz;)

      Sil
  7. http://www.youtube.com/watch?v=UTLu85-GLrQ#t=64 bu video da kol kaslarınımı çalıştırmak için? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, videoya göz attım. Yoğunluklu olarak bacakları hedefleyen hareketler olsa da bu videoda, kollara yönelik egzersizler de bulunuyor içinde. Faydalı bir video, yapabilirsiniz bence de. Teşekkürler ;)

      Sil
  8. Göğüs sıkılaştırmak, sırt ve omuz için de farklı videolar ne zaman eklersiniz acaba:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, tavsiyeniz için teşekkür ederim. Bir sonraki paylaşımımı bu yönde yapmaya çalışacağım. İyi sporlar;)

      Sil
  9. Haftada hergün yapsak olmaz mı?

    YanıtlaSil
  10. Hareketleri yapınca kollarım çıtlıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer, devamlı çıtlayıp sonrasında ağrı oluşturacak seviyedeyse mutlaka doktora gitmelisiniz. Ama, hafif seviyede ve ilk başlarda olan çıtlamalar zamanla azalıyorsa ve rahatsızlık vermiyorsa sıkıntı olmaz. İyi sporlar;)

      Sil
    2. Yok ilk başladığım üç gün çıtlıyodu şimdi gayet memnunum teşekkürler :))

      Sil
    3. süper o zaman, spora devam ediyoruz yani:)

      Sil
  11. Merhaba, sadece 10 dakikalık bir video, neden olmasın:) Bence de her gün yapılabilir, özellikle de başka egzersiz yapmıyorsanız en azından bunu her gün yapmanız süper olur! İyi sporlar;)

    YanıtlaSil
  12. Bu video ile ellerimiz ve bileklerimizde incelir mi :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bilekler ve eller kilodan dolayı yumuk yumuk olduysa incelebilir tabii:)) Şaka bir yana, eğer kilonuz normal olmasına rağmen vücudunuzun yapısından dolayı kemikleriniz kalınsa çok fazla kafaya takmayın ve kıymetini bilin derim;) İyi sporlar;)

      Sil
  13. Merhaba, ben üç haftadır yapıyorum hala bi faydasını göremedim, neden acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne sıklıkta yapıyorsunuz acaba? Bence bir süre daha devam edin, sıklığını arttırmanız gerekiyor olabilir. Mutlaka faydasını göreceksinizdir. İyi sporlar;)

      Sil
  14. Kemiklerin kalın olması güzel bişey mi ki:):)

    YanıtlaSil
  15. merhabalar benim kollarım maalesef ki son zamanlarda kalınlaştı ve inceltmek istiyorum ancak daha da kalınlaşıp kaslı olmasından korkuyorm acaba böyle bi etkisi olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, Kesinlikle olmaz, rahatlıkla bu sporları yapabilirsiniz. Paylaştığım videodaki egzersizler gayet hafif egzersizler. Eğer 10 kiloluk dumblelar ile yapmazsanız içiniz rahat olsun:)
      İyi sporlar;)

      Sil
  16. merhaba ben her gün 10 km. yürüyorum fazla kilolarım için. size bu videoyla ilgili bir şey sormak istiyorum. yürüyüş dışında spor sevmiyorum. ama karın kaslarım sıkılaşsın göbek gitsin istiyorum. bu videoyu yapmam yeter mi? :) şınav vs. olduğu için soruyorum. 10 dk. da kolları inceltmişken diğerlerinden de kurtulurum.

    YanıtlaSil
  17. çok güzel faydalı bir site 2 gün önce burada bulunan bir kaç göbek kol bacak hareketlerine başladım tabi hergün sabah 1 saat açık havada sporla az yemekle ve bol su ile takviye yapıyorum hava çok güzel degerlendirmek lazım 2 ci çocuguma dogum yapalı 2 yıl oldu lakin hala 68 kiloyum ve kollarım kilo alıp verince sarktı igrenç görüntü oluştu 1 ay sonra tekrar yazıcam sonuçları inş...

    YanıtlaSil
  18. merhaba benim problemim daha çok dirsek altında hem çok sert hemde çok kalın bunu nasıl gideririm..

    YanıtlaSil
  19. Merhaba malesef video açılmıyor.baska bir siteden ekleyebilir misiniz veya diğer paylaşımlar gibi resimlerle anlatabilir misiniz şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  20. Merhaba Kilo Vermek İstiyorum Fkat Veremiyorum Sanırım . 1Aydır Yeşil Kahve Kullanıyorum Ve Zumba Yaptım ( 1 hafta kadar) Ve Bugun Şu Sporları Beraber Yaptımhttp://www.fitkizlar.com/2012/10/10-dakikalk-egersiz-ile-sarkk-kollara.html http://www.fitkizlar.com/2012/10/10-dakikalk-hzl-yag-yakc-egzersiz.htmlhttp://www.fitkizlar.com/2012/10/10-dakikalk-hzl-yag-yakc-egzersiz.html
    Yan Karın Yağlarım Var Ve Popom u Sevmiyorum Çünkü Şekilsiz . Yardımcı Olur musunuz ?

    YanıtlaSil
  21. Bende hem ust hem alt gobekten muzdaribim anne olmak istiyorum ama kilolarim engel bana iyi bi öneride bulunun bide ameliyatli oldugum icin mekik cekemiyorum

    YanıtlaSil
  22. merhaba,bu sporu aksam yatmazdan once yaparsam faydasi olur mu?bide her gun 10 dakika yaparsam ne zaman faydasini gorurum?

    YanıtlaSil
  23. Benim ust kollarimla sirtimin birlestigi bolgeler yagli. Bu calisma ise yarar mi bende sizcde?

    YanıtlaSil
  24. Merhaba benim kollarim şimdilik ince. Gelecekte sallanmamasi icin simdiden calisiyorum. Bu videoyu 2 gundur yapiyorum 1 kglik agirliklarla. Ama hareketleri yaptiktan sonra kollarimda herhangi bir aci agri hissetmiyorum. Hareketleri dogru yaptigimdan eminim. Acaba az agirlikla calistigim icin mi acimiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ezgi, eğer bu egzersizi her gün ya da haftada 3-4 gün düzenli olarak yaparsan, bir süre sonra etkisini görmeye başlarsın. Ama, eğer daha etkili bir egzersiz arayışı içindeysen ağırlıklarını artrıabilirsin, süreyi artırabilirsin ya da daha ileri seviye egzersiz videolarını deneyebilirsin. İyi sporlar;)

      Sil
  25. merhaba ben 13 yasinda 163 boyu da 66 kiloyum hala 16 kilo vermem gerek diyet ve spor yapıyorum fakat kollarımın kaslı olmadan incecik ve yağsız olmasını istiyorum 0 kas için bu video ve kum torbası idealmi?tesekkurler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, kollarınızın sıkılaşması ve incelmesi için bu videoyu kesinlikle tavsiye ederim. Ancak, 0 kas tan ziyade, kas miktarının artması ve yağ miktarının azalmasını hedeflemek daha doğru olur. Kas miktarının artması deyince aklınıza hemen kaslı bir vücut gelmesin, kas miktarının artması aslında güzel bir şey ;) Daha sağlıklı, ve daha güçlü olabilirsiniz. Zaten kaslarınızın belirginleşmesi için uzun süre ve yüksek ağırlıklarla çalışmanız gerekir, ki bu korkacağınız gibi bir anda olmaz. Deneyin ve sonuçlarını bizimle de paylaşın derim;)

      Sil
  26. aradan çok zaman geçti farkındayım 68 den 58 kiloya düstüm kollarım için tekrar basladım inş faydasını görebilirim not:az yemek :)

    YanıtlaSil
  27. Merhabalar,

    Bu egzersizleri her gün yapıyorum ve ağırlık olarak yarım kiloluk su şişeleri kullanıyorum. Ancak bazı hareketler biraz kolay gelmeye başladı. Acaba ağırlık arttırabilir miyim bu aşamada? Ve ne kadar arttırmalıyım ağırlığı acaba? Cevap verirseniz çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
  28. Bu arada hareketleri yapmaya başlayalı bir hafta oldu :) O detayı belirtmeyi unutmuşum...

    YanıtlaSil
  29. Acaba haftada 5 6 gun bunu yapsam sadece kollar için zayiflama sonrasi sarkmalar toplanir mi 1 ayda falan? 13 yasindayim da :)zayifladim yaklasik 19 kilo kadar ama kollar için birsey yapmamistim da sarkti biraz maalesef 3 hafta 1 ayda falan toplanir mi

    YanıtlaSil
  30. Acaba gunde 2 kere yapsak art arda yada sabak aksam kollarimiz daha hizli incelir mi?benim gogus olcum 87 :(82 olmasibi istiyorum ve kollarimdaki tuzluk kisimlarini yani el sallayinca sallananan kisimlarini yok etmek istiyorum.her kolum için 1.5 kiloluk agirliklarla haftada kac seansla sonuc alabilirm sizce ne kadar surer?cevaplarsaniz cook sevibirim
    Tesekkurler sorular biraz cok oldu ama:)

    YanıtlaSil
  31. Ben egildigimde omurgamin cikmasini istiyorum yani airt yaglarindan kurtulmak istiyorum bu video ise yarar m8 bunn gibi bir video daha yapsam guzel olir mu?

    YanıtlaSil
  32. vücuttaki kaslar nasıl yok olur?

    YanıtlaSil
  33. Ben başka sporlarda yapıyorum, hergün yapsam sorun olur mu?

    YanıtlaSil
  34. Hergun degisik spor yaoiyorum, bu sporuda hergun yapsam sorun okur mu

    YanıtlaSil
  35. Meraba video ben de acilmio biri linkini yazabilirmi lutfen

    YanıtlaSil
  36. Meb benim.goguslerim çok sarkık bunun.icin dumbell hareketleri faydalı mı 1 yıl kadar yapmam lazım 1 2 xm.kalksa bile.yeter

    YanıtlaSil
  37. herkese merhaba ben 17 yaşındayım ve bu egzersizleri her gün yapıyorum sizce bi yararı olur mu buda kollar için ? bi de bunları ne kadar süre yaparsam fit bi görünüme sahip olurum lütfen bilgi verirmiisniz ? https://www.youtube.com/watch?v=DYuw4f1c4xs

    YanıtlaSil
  38. merhaba ben 17 yaşındayım ve kollarım benimde sarkıyor dirsek üstü özellikle bu hareketleri 2 gündür yapıyorum sizce kollarım için bi yararı olur mu bi de ne kadar süre yaparsam fit bi vücuda sahip olurum en azından etkisi gözle ne kadar süre sonra farkedilir lütfen bilgi veriniz şimdiden teşekkürler :) https://www.youtube.com/watch?v=DYuw4f1c4xs

    YanıtlaSil
  39. Kolarimin ust kismi cok kalin omzun alt kismi bu egserzsizler ise yarar mi

    YanıtlaSil
  40. Bir kolum diğerine göre daha kalın acaba bu hareketleri nasıl uygulamaliyim?

    YanıtlaSil
  41. Kollarimdan biri daha kalın bu hareketleri nasil uygulamalıyim.

    YanıtlaSil
  42. Merhaba
    bel inceltme hareketleri de gösterebilirmisniz acaba :)

    YanıtlaSil
  43. Merhaba,üst kol kısmım kalın ve çok rahatsız oluyorum. Malum yaz da geldi süreyi kısaltmak adına bu egzersizleri günde iki kez yapsam etkili olur mu?

    YanıtlaSil
  44. Ben hergün yapıyorum ve yaklaşık 3 gündür boş zamanlarimda televizyon izlerken falan yapıyorum. Şu 3 günde baya etkisini gördüm sadece ben değil etrafimdaki herkes kollarimin incelemesini gördü bu da beni çok mutlu ediyor umarım böyle devam eder. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzu girin.