5.11.15

Evde Spor: Tabata İle Hızlı Kalori ve Yağ Yakmak İçin Egzersiz Videosu

HIIT egzersizlerini seviyorsanız  Tabata egzersizlerini de denemek isteyebilirsiniz!


HIIT  (High Intense Interval Training) egzersizlerinde artık bir çoğunuzun belki bildiği gibi uzun süreli ama hafif tempolu kardiyo egzersizleri yerine yüksek tempoda hareketlerin arasına düşük tempoda dinlenme egzersizleri ekleyerek yağ yakımını arttırmak hedefleniyor.
Tabata egzersizleri de aslında HİİT egzersizlerine çok benzer mantıkta yapılıyor, ama biraz daha yoğun tempoda diyebiliriz. Daha doğrusu yüksek tempoda yaptığınız hareketlerin süresi ve enerjisi biraz daha yüksek. İlk denemenizin sonunda boks maçından çıkmış kadar yorulabilir ve bir kaç gün kendinize gelemeyebilirsiniz.

Ben yüksek tempolu ve en geç 2 dakikada bir hareketleri değişen egzersizleri seviyorum, sıkılmama engel oluyor. Hem eğleniyorum hem de çok terliyorum ve ne kadar çok kalori yaktırdığını görüp mutlu oluyorum:)

Yine nispeten daha hafiflerinden sayılacak bir Tabata egzersizi videosunu sizinle de paylaşmak istedim. Kalça ve karın bölgesine odaklanan bir program, dolayısıyla karın ve kalçasını sıkılaştırmak ve incelmek isteyen kadınlar için daha da ideal diyebiliriz!

Umarım siz de beğenirsiniz! İyi sporlar, sağlıkla kalın;)