2.11.12

Evde Spor: 30 Dakikalık Kardiyo Çalısması ve Karın Egzersizleri Videosu

loading...

Karın Kaslarını Güçlendirmek, Göbeğini Eritmek, Kilo Vermek İsteyenler İçin Süper Bir Kardiyo Egzersiz Videosu


Evde spor yapmaya devam ediyoruz değil mi?  Bildiğiniz gibi benim gibi spor salonuna gitmek istemeyip evde spor yapmak isteyenler için egzersiz programları ve videoları paylaşıyorum.Tabii ki en güzellerini ve denedikten sonra sizlerle paylaşmaya çalışıyorum. Amacım kalori yakarak kilo vermek ya da sıkılaşarak formunu korumak isteyenlere yardımcı olabilmek. Bugün size çok faydalı ve kullanışlı bir egzersiz videosu daha paylaşacağım. Diğer fitness videolarından farkı, bu videoda önce egzersizleri yavaş çekimde öğretici bir şekilde kısaca gösteriyor ve sonrasında 5,4,3,2,1 diye sayarak başlıyor egzersize. Siz de hareketi önce anlayıp sonra videodaki antrenörle birlikte başlayabiliyorsunuz. Yani hareketi anlayayım diye videoyu geri sarmanıza, durdurmanıza gerek kalmıyor. Kişisel bir antrenörünüz gibi size eşlik ediyor videoda size eğitmen. Tek ihtiyacınız evinizde spor yapabileceğiniz küçük bir alan. Bir harekette sadece ip atlıyor videodaki sporcumuz ama sanki ip varmış gibi kollarınızı hareket ettirerek zıplarsanız da aynı sonucu alabilirsiniz.

Karın kaslarınızı çalıştıracak ve yağlarınızı yakacak bir egzersiz videosu bugünkü. Ben denedim ve şahsen çok beğendim. Karın kaslarını ve bel bölgesini çok iyi çalıştırıyor. Ama, aslında daha güzeli bütün vücudu çalıştırıyor. Terlemenizi de sağlayarak çok kalori harcatıyor. En azından ben çok terledim ve inandım bu egzersizin etkili olduğuna. Sadece karın için değil kardiyo olarak da yapılabilecek harika bir egzersiz programı yani. Umarım beğenirsiniz siz de. Bol sporlu ve sağlıklı günler, fit kalın;)

                    30 Dakikalık Kardiyo Çalısması ve Karın Egzersizleri Videosu






yükleniyor...

52 yorum:

  1. gerçekten çok başarı ama artık pek video paylaşmıyorsunuz hep aynı videolardan çalışıyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, haklısınız bir süredir paylaşamadım ama en kısa zamanda yeni bir video paylaşacağım sizler için.

      Sil
  2. Net üzerinden de olsa kaliteli insanlara denk gelmek umut verici,sizlere teşekkür ediyor ve başarılar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de size başarılar dilerim, çok teşekkürler;)

      Sil
  3. çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  4. Cok yorucu 3. harekette nefes nefese kalıyorum tek yapmada bi işe yarar mı henüz bitiremedim ama ne kadar sürede faydasını görürüz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız! Kesinlikle paylaştığım çoğu kardiyo egzersiz videoları nefes nefese bırakıyor:) Ama, bu güzel bir şey, demek ki siz de hareketlerin hakkını vererek yapıyorsunuz. İlk bir kaç seferde bitirememeniz normal ama pes etmeyin lütfen. Yapabildiğiniz kadar yapın, bazı hareketleri daha basitleştirerek yapın. Zamanla farkı göreceksiniz ve daha kolay yaptığınızı da görüp sevineceksiniz. Önemli olan haftada en az 2-3 kez yapmak. 2-3 haftada farkı hissedersiniz. Devam ederseniz yorumlarınızı bekliyorum:)

      Sil
  5. çok güzel bir blog ellerine sağlık :) teşekkürler... videolar da çok yararlı benim de 5 kg fazlam var ve bu egzersizleri yapıyorum sizce ne kadar zamanda sonuç alırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Metabolizmaya ve yaşam tarzına göre çok değişiyor kilo verme süreleri ama 5 kg çok fazla değil yediklerinize de dikkat ederseniz tahminim 5-6 haftada verebilirsiniz;) umarım istediğiniz kiloya ulaşırsınız.

      Sil
  6. Birazcık göbeğim var erkeğim ne kadar sürede eritebilirim bu programla?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yediklerinize dikkat etmeniz çok önemli bu süre içerisinde. Göbek bölgesinde kilo vermenizde bu egzersiz de çok etkili olacaktır. Kişiye göre değişebilir bu süre, ancak sizin yorumlarınızı bekliyoruz bu konuda.

      Sil
  7. Bu programı haftada 3-4 gün yapabilirseniz 1 ayda mutlaka farkı görürsünüz. Azıcık göbek çabuk gider merak etmeyin :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba.harika bir video yaptığımda cidden faydasını hissettim :) teşekkür ederim.

    Acaba bu hareketler neticesinde kaç kalori yakıyoruz? teşekkürler şimdiden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Sinem Hanım haklısınız, çok etkili bir egzersiz videosu bence de. Bu egzersiz ile ortalama 300 kalori civarında yakıldığı söyleniyor tabii kişinin metabolizmasına göre değişir. Yaparken siz de hissedebilirsiniz. Teşekkürler. İyi sporlar;)

      Sil
  9. 17 yaşındayım bende erkeğim kaslarımda gayet iyi durumda fakat alt karın kaslarım yağdan pek gözükmüyor ne kadar sürede eritirim bu programla ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 17 yaşında metabolizma çok hızlıdır, zaten kaslı bir vücut yapınız varsa daha da kısa sürede yağlarınızı eritebilirsiniz.

      Sil
  10. ben 17 yaşındayım 90 kiloyum bayaa göbeğim var haftada ne kadar yaparsam iyi bir sonuç alırım...

    YanıtlaSil
  11. aşağı yukarı ne kadar kalori yakmamızı sağlar bu egzersizler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kilonuza, cinsiyetinize, kısaca metabolizma hızınıza göre çok değişir. Bu video için uzmanlar, 240-305 kalori arası harcandığını söylüyor. Siz de denerken terlemenize ve zorlanmanıza göre diğer sporlarla karşılaştırıp, sizi ne kadar etkilediğini tahmin edebilirsiniz. İyi sporlar;)

      Sil
  12. ben 10 kilo vermek istiyorum sırayla hangi egzersizleri yapacağımı söyeyebilir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, eğer daha önce spor yapmadıysanız hafif olan programlarla ya da yürüyüşle başlamanızı tavsiye ederim. Beslenmenize dikkat ederseniz ve spor yaparsanız 10 kiloyu 2,5-3 ay içinde sağlıklı bir şekilde verebilirsiniz.

      Kardiyo egzersiz programlarını yapmalısınız. Örnek olarak şunlara göz atabilirsiniz:

      http://fitkizlar.blogspot.com/2012/10/10-dakikalk-hzl-yag-yakc-egzersiz.html

      Daha sonra:

      http://fitkizlar.blogspot.com/2013/06/evde-spor-35-dakikada-400-kalori.html

      Eğer dans etmeyi seviyorsanız zumba da tercih edebilirsiniz:

      http://fitkizlar.blogspot.com/2012/10/zumba-eglenirken-zayflamak-isteyenler_31.html

      İyi sporlar;)

      Sil
  13. Gercekten cok yorucu. Haftada 3 kere yapsam, beslenmeme dikkat etsem, ayda kac kilo veririm tahminen?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, haklısınız kesinlikle yorucu ama o kadar da etkili :) Metabolizmanıza göre değişir mutlaka ama, ayda 4-6 kilo civarında verebilirsiniz, sporla birlikte zayıfladığınız için de sağlıklı bir zayıflama tercihi olur. İyi spor ve diyetler ;)

      Sil
  14. 13 Yaşındayım ve 60 kiloyum ve göbeğim var bu göbeği bu egzersizle kaç hafta da verebilirim ?? Haftada kaç kez yapmalıyım ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boyunuzu bilmediğim için ne kadar kilo fazlalığınız var tahmin edemiyorum,ama sporun faydalı olması için haftada en az 3 gün ve düzenli olarak yapılması gerekiyor.

      Yaşınız sebebiyle metabolizmanız hızlıdır, ancak aynı sebeple çok hızlı kilo vermeniz sağlıklı olmaz. Haftada 1 kilo vererek sağlıklı bir hızda zayıflayabilirsiniz. İyi sporlar;)

      Sil
  15. Bilgi verdiğiniz için teşekkür ederim . Bu arada boyum 1.47 blogunuzuda çok beğendim eğer sporda işe yarar ise sürekli takip edicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim beğendiğiniz için. Yaşınız küçük ve bu yaşta daha rahat ve hızlı bir şekilde fazla kilolarınızı verebilirsiniz. Mutlaka önem verin derim.
      Düzenli bir diyetle birlikte spor yaparsanız mutlaka etkisini görürsünüz.

      Bu egzersiz videolarına devam etmek zor gelirse bile en azından haftada 3 gün 1 saatlik yürüyüş mutlaka yapın derim. Evde de dans etmeyi seviyorsanız en azından dans ederek spor yapabilirsiniz.

      Diyet konusunda ekmek, tatlı, hamur işi, pilav, makarnayı hayatınızdan çıkarabilirseniz ya da çok küçük miktarlarda tüketirseniz kilo vermeniz çok hızlanır.

      Umarım faydalı olur blogumdaki spor videoları da, önemli olan sizin sağlıklı ve ideal kilonuza ulaşmanız;)

      Sil
    2. Peki ideal kiloya ulaşmak için kaç kilo vermeliyim

      Sil
  16. boyum 157 12 yaşındayım hergün 30 dk six pack yapıyorum göbeğim yok kilom 42 ne kadar sürede kas yapabilirim (karın kası ) ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beslenmenize ve vücut yapınıza bağlı değişir ve bu konuda maalesef yardımcı olamayacağım. Ancak sizi bodyforumtr ve frmtr gibi forumlara yönlendirebilirim. İyi sporlar;)

      Sil
  17. Merhaba.17 yaşındayım ve kızım.168 cm boyum 57 kilom var.Birazcık göbeğim var onun erimesini ve vücudumun sıkılaşmasını istiyorum.En kısa sürede bunu nasıl yapabilirim? Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, kilonuz çok fazla değil, direkt bu videodaki gibi karın ve göbeğe yönelik sıkılaşma ve kardiyo egzersizleri ile başlayabilirsiniz spora. Tabii ki beslenmeye dikkat etmek çok önemli, sadece sporla kısa sürede fark görmek çok zordur. Ama, dikkat ederseniz kısa sürede istediğiniz forma ulaşacağınıza eminim. İyi sporlar;)

      Sil
    2. Doğrusu bu hareketleri yapmak değil de sizin paylaştığınız zumba dansı videolarını uygulamak daha çok tercihim.Fakat ne kadar etkili olur onu öğrenmek istiyordum.Aynı zamanda göbekten hem hareketsizlik hem de düşük bel pantolonun etkisiyle bel çevremde yağlar oluştu.Onları da yok etmek için ek bir şey yapmam gerekiyor mu? Şimdiden teşekkür ederim :)

      Sil
    3. Merhaba, çok teşekkürler yorumunuz için. Zumbayı ben de çok seviyorum ve aslında özellikle de kilo vermek için çok etkili spor seçeneklerinden biri. Kısa sürede çok fazla kalori harcatır ve metabolizmanızı hızlandırır, üstelik de eğlenceli siz de zevk alıyorsanız. Yağlarınız size veda edecektir merak etmeyin, tabii düzenli bir şekilde yaparsanız ve yediklerinize de dikkat ederseniz. İyi sporlar;)

      Sil
  18. merhaba 15 yaşındayım 164 boyundayım ve 48 kiloyum göbeğim yok sayılır ama tamamen dümdüz yapmak ve sıkılaştırmak için ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, 48 kilo iseniz zaten karnınız yeterince düzdür:) Ama, kas yapmak isterseniz kardiyo yapmadan karın bölgesini hedefleyen mekik benzeri egzersizleri tavsiye edebilirim. Böylece daha fazla zayıflamadan, hatta bir kaç kilo alarak karın bölgenizdeki kas seviyesini artırabilirsiniz. İyi sporlar;)

      Sil
  19. Çok güzel paylaşım.Teşekkürler. Ama bunu yapıcak olan arkadaşlara bende uyarı. İk başladığınızda 60 sn lik egzersizleri 15 sn boyunca yapın.Özellikle benim gibi çok şişmansanız kalp krizi geçirirsiniz iklg günden kendinizi bu kadar yorarsanız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:) Haklısınız, yeni başlayanların yavaş yavaş yapmasını tavsiye ediyorum ben de. İlk seferden çok zorlayıcı olabilir, ama beğenmenize sevindim. İyi sporlar;)

      Sil
  20. Ben bu programı +kalça+yağlar için olan egzersizleri yapıyorum erkeğim 180 cm boyum var ve diyet yapıyorum ayrıca haftada 3 kez 2 saatlik sıkı bir judo idmanlarım var tahmininiz 1 ayda ne kadar kilo verebilirim bu arada çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yoğun bir spor programını yapıyorsunuz zaten anladığım kadarıyla, süper! Yeiklerinize de dikkat ettiğinizi varsayarsak, ayda 4-6 kilo arası verdiğinizi tahmin ediyorum. Hala devam ediyorsanız yorumlarınızı bekliyorum:) İyi sporlar;)

      Sil
  21. Merhaba bu hareketler incelitıp kasa dönüştürüyor değil mi?Benım 3kılo fazlam var bu yuzden baslayacagım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, hem zayıflayıp hem de sıkılaşabilirsiniz. 3 kilo çok fazla değil kısa sürede verebilirsiniz. İyi bayramlar şimdiden;)

      Sil
  22. Merhabalar. Ben 15 yaşındayım. 1.58 boyundayim. Ve 60 kiloyum. Sporla alakasi olan bir tip değilim. Ama 2 ayda 10 kg verip. Fizigimi duzeltmek istiyorum. Bana yardimci olur musunuz?

    YanıtlaSil
  23. Öncelikle merhaba , paylaşımlarınız çok güzel . Ben 23 yaşındayım ve kilolarımdan memnun değilim , 3 ay önce diyetisyene gittiğimde bana bir diyet programı yaptı onu uyguladım extra olarak spor salonuna gittim fakat 1 buçuk ay içerisinde 4.5 kilo verebildim hepsinide yağdan vermişim ve son 1 buçuk ayda hiç kilo almadım sporu ve diyeti bıraktığım halde . Artık spor salonuna gitmiyorum . Şimdi size sorum şu : Ben doktorun verdiği diyet programını tekrar uygulasam ve bu paylaştığınız videoyu haftada 4 gün yapsam bunun bana etkisi hızlı olur mu ? Yaklaşık olarak ne kadar kilo verdirir bana ? Bir erkek olarak kiloyu fazla takan birisiyim ve 10 kilo daha vermem lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belli bir kilo verildikten sonra diyetlerde bazı değişiklikler yapılması gerekebiliyor. Ama, spor salonundaki spor temponuza benzer bir tempoda spora evde devam ederek, diyete de aynı şekilde devam edebilirsiniz. Eğer kilo veremiyorsanız, bir şeyleri değiştirmeniz gerekiyordur. Ya sporu artırıp, ya da diyetinizde değişikliklerle devam edebilirsiniz. En güzeli tabii ki diyetisyen kontrolünde sağlıklı bir şekilde devam etmek olacaktır.

      Sil
  24. Yooookkkkk benim gibi hamlara göre değil yerlerde sürüne sürüne yapmaya çalıştım ama şınava geçince bıraktım ..komando mu olacam şükür kı daha uygun videolar da varmış teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) zorlanıyorsanız haklısınız daha uygun videolar seçebilirsiniz ya da zorlandığınız hareketleri başka hareketlerle değiştirerek devam edebilirsiniz;) İyi sporlar;)

      Sil
  25. Merhaba, ben 16 yasindayim. Bacak ve kalca bolgemden memnunum ancak ust bolgemi ( kol ve sirt bolgesi) biraz daha inceltmek istiyorum. Kardio yapmadan once de buna yonelik agirlik calismasi yapmayi dusunuyorum. Bu kardio ile birlikte yaparsam etkisi olur mu acaba? Tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil
  26. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  27. Merhabaa, 80 kg 165 boyundayım ve şu ana kadar sporu diyeti yapıp yapıp bıraktım şimdi tam anlamıyla başlayacagım uzun arastırmalar sonunda kardiyonun daha iyi olacağını düşündüm 20 kg kadar vermek zorundayım sağlığım için. 14 temmuzda yaptıgınız yorumdaki sıralamayı uygulamayı düşünüyorum. Tavsiyelerde bulunursanız çok sevinirim. spor salonuna gitmek istemiyorum evde aletim de yok ağırlık falan. yardımınızı bekliyorum teşekkürleeerrrr :))

    YanıtlaSil

Yorumunuzu girin.