31.10.12

ZUMBA! Eğlenirken Zayıflamak İsteyenler İçin: Dans Videosu - Bölüm 2

yükleniyor...


Zumbaaa! Dans ederek kalori harcamak isteyenler devam ediyoruz zumbaya;) 


Zumba dansından bahsettiğim yazım ve paylaştığım video çok beğenildiği için bugün sizlere bir zumba videosu daha paylaşacağım. Hem de çok daha uzun bir video ve çok daha fazla kalori harcayıp, çok daha hızlı kilo verebileceksiniz:) Üstelik eğleneceğinizin garantisini de veriyorum. Tabii ki benim gibi dans etmeyi sevenlere paylaşıyorum bu videoyu.

Bu seferki zumba videosu 50 dakikalık bir video ve çok daha eğlenceli dans hareketleri içeriyor. O yüzden mutlaka bakın ve deneyin 50 dakikanın nasıl geçtiğini anlamayacaksınız. Zayıflamak, kilo vermek ve fit kalabilmek maalesef emek istiyor her güzel şey gibi. Ama bizim amacımız spor yaparken aynı zamanda eğlenebilmek. Ancak o zaman sporu yaşam stilimiz haline getirebiliriz değil mi?

Spor olarak dans etmeyi tercih edenler, hazırsanız çok fazla ve hızlı bir şekilde kalori harcamamızı sağlayan zumba dansına sıkı bir giriş için aşağıdaki videoya bir göz atın;) Umarım beğenirsiniz;)

                                Zumba ile kiloları veriyoruz ve fit kalıyoruz!








Önceki yazımı merak edenler aşağıdaki linkten bakabilir:




yükleniyor...

11 yorum:

  1. hahahahaaa... harika,sıkılmadan bunları yapabilirim teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim Cemre beğenmene, bence de çok eğlenceli bir çalışma:)

      Sil
  2. bu video silinmiş nasıl bulabilirim?????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar yayınladım, izleyebilirsiniz.Youtube'da değişmiş videonun kaynağı, kusura bakmayın. İyi sporlar ve iyi eğlenceler;)

      Sil
  3. bu video silinmiş hiç bir yerde bulamıyorum. elinizde varsa yardımcı olurmusunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayınladım tekrar, izleyebilirsiniz. İyi çalışmalar, iyi eğlenceler;)

      Sil
  4. Yorumlarınız ile haber verdiğiniz için çok teşekkür ederim. Videoyu tekrar ekledim. Umarım sorunsuz izleyebilir ve sporunuzu yapabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. Aksam bu video ile calistim simdi gordum bu yaziyi, biraz fazlada zorladim ustune mekik cektim filan, spor sonrasi yorgunluktan haz alan biriyim aslinda ama bu sefer ki cidden agir oldu bari zumbanin gercekten faydasi var mi ya yediklerime dikkat ediyorum 1 ayda mekik ve pilates destegiyle ne kadar kilo verebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten spor sonrasında ağır geldiğini hissettiyseniz bu da zumbanın etkili olduğunu gösteriyor. Zumba zayıflamak, kilo vermek için çok etkili çünkü hızlı hareketler sayesinde çok kalori harcatıyor. Mekik ve pilates daha çok sıkılaşmak için işinize yarar. Zumba ile birlikte yaparsanız, yediklerinize dikkat ettiğinizi varsayarsa ayda 3-4 kilo civarında verebilirsiniz. Metabolizma, kilonuz, yaşınıza ve bir çok faktöre göre değişir ama farkı göreceğinize eminim. Sonucunu merak ediyorum. İyi sporlar ;)

      Sil
  6. Ben bugun 15 dakika bir ısınmadan sonra, bu videoyu uyguladım ama sadece yarım saat devam ettim. Çok etkili oldu. Çok fazla terletiyor ve eğlendiriyor. Herkese tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzu girin.