30.10.12

Evde Spor: Sırt ve Karın Kasları İçin Yoga Videosu

yükleniyor...



Bugün de sizlerle yine evde spor yapmanızı destekleyecek bir çalışma paylaşacağım. Bugünkü videomuz sırt ve karın kaslarımızı güçlendirmek için yoga egzersizleri içeriyor. Daha önce de paylaşmıştım yoga çalışmaları ama onlar daha çok kalori yakmaya yönelik yoga egzersizleriydi, bugün de güçlenmeye yönelik bir çalışma yapacağız. Daha sakin spor yapmayı sevenler ve spor yaparken aynı zamanda iç huzurunu da sağlamak isteyenler için ideal bir spor yoga.

Özellikle sırt ve bel ağrısı çekenlere öneriyorum bu çalışmayı. Uzmanlar bel ağrısının en önemli sebeplerinden biri sırt ve karın kaslarının yeterince güçlü olmaması diyorlar. Şu anda sırt ve bel ağrınız yoksa bile yaşınız ilerledikçe çıkmaması için düzenli spor yaparak güçlenmelisiniz. Ben spor yapmayı bıraktığım zamanlarda bel ve boyun ağrısı çekiyorum mesela. O yüzden herkese düzenli spor yapmasını tavsiye ediyorum. Sadece zayıflamak değil bizim amacımız güçlenmek ve sıkılaşmak. Sonra da fit kalmak:) Umarım yoga severler bu videoyu da beğenir;)







yükleniyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu girin.