16.11.15

Dr. Mehmet Öz ile 5 Dakikalık Hızlı Yağ Yakıcı Egzersiz Videosu

Gün içinde 5 dakikanızı vücudunuzu esnetmek ve yağ yakmak için ayırmak ister misiniz?

 

Bu sıralar Dr. Mehmet Öz'ün "Siz / Kullanım Kılavuzunuz" kitabını okuyorum. Vücudumuzun nasıl çalıştığını, nelerin sağlığımıza iyi gelip nelerin kötü geldiğini ayrıntılı ama aynı zamanda eğlenceli bir şekilde anlatıyor. En azından ben bu konularla ilgili biri olarak çok eğlenerek okudum. Sadece vitamin takviyelerinden bahsettiği kısımları biraz ihtiyatlı okudum, çünkü ben vitaminleri olabildiğince sağlıklı ve dengeli beslenerek alma taraftarıyım.

Bu arada da Dr. Öz'ün programlarında paylaştığı egzersiz videoları geldi aklıma ve bir kaçını deneyeyim ve sizinle de paylaşayım dedim.  Hakkında Amerika'da bazı polemikler olsa da ben rastladığım zamanlarda çok zevkle izliyorum Dr. Öz'ün programlarını ve söyledikleri de çoğunlukla mantıklı geliyor. Amerika'da da çok sevilen bir doktor olmasıyla Türkler olarak gurur kaynağımız diye de düşünüyorum. (Sadece bazı vitamin ve hazır gıdalarla ilgili önerilerinde arada reklam aldığını düşünüyorum, sadece kuruntu da olabilir.)

Kısa süreli egzersiz videoları zaman kısıtı yaşayanların en sevdiklerinden, dolayısıyla Dr. Öz'ün egzersiz videolarından 5 dakikalık bir yağ yakıcı egzersiz programını öncelikle paylaşayım dedim. Çok hareketli bir egzersiz programı, 5 dakikada bile nasıl terlendiğini göreceksiniz:) Umarım beğenirsiniz, iyi haftalar;)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuzu girin.