5.11.12

Evde Spor: Kalça ve Bacaklar İçin Sıkılaştırıcı Egzersiz Videosu

yükleniyor...

Kalçalarınız ve bacaklarınız sıkılaşsın, selülitleriniz yok olsun istiyorsunuz değil mi? O zaman tam size göre 10 dakikalık bir egzersiz videosu:


Benim gibi evde spor yapmayı tercih edenler için, en son paylaştığım kardiyo çalışması beğenildiği için yine fitnessBlender' dan bir çalışma paylaşacağım bugün sizlere. Bu sefer ki egzersiz videosu bölgesel zayıflama ve sıkılaşmak için ve hedef bölgemiz de biz kadınların en şikayetçi olduğumuz bölgelerden biri: kalça ve bacaklarımız:) Türk kadınları olarak genelde kalça ve bacaklarımızdan kilo alıyoruz ve en zayıfımızda bile en azından selülit problemi oluyor. Kalçalarımızı ve bacaklarımızı sıkılaştırmak ve selülitle savaşmak için 10 dakikalık hem kısa hem de etkili bir egzersiz videosu ister misiniz? Ve yine önceki videomuzdaki gibi önce hareketi size kısaca göstererek size hazırlanma vakti veriyor videodaki fitness eğitmeni. Beğeneceğinizi düşünüyorum.  Bol sporlu ve sağlıklı günler ;)

    Kalça ve Bacak İçin Sıkılaştırıcı Egzersiz Videosu


 



yükleniyor...

2 yorum:

  1. merhabalar
    bende kalça bacak sıkıntısı çekiyorum. bugün bi kaç çalışma dışında bunada başladım ne kadar süre devam edersem faydasını görürüm ? yani bacaklarımın incelmesine katkısı olur mu ?

    YanıtlaSil
  2. Selam
    Bende 14 yaşında 51 kiloya sahibim.168 boyum var kilomdan falan sıkıntı çekmiyorum yani 2 3 kilo versem de olur ama benim sıkıntım bacaklarda.Bacaklarım o kadar kalın olmasada rahatsız oluyorum.1haftadır bunu yapıyorum hergün yapıyorum ve yanında 20 mekik de çekiyorum.Daha ne kadar devam etmeliyim ve başka ne yapmamı önerirsiniz şimdiden teşekürler.

    YanıtlaSil

Yorumunuzu girin.